Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vatuloinnista

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Jaava, 4 Maaliskuu 2016.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. Jaava

Jaava Active Member

1 461
    1
    38
    Toisessa säikeessä tuli esiin tapa keskustella. Mä olen ottanut Kameralaukkulaiset mukaan mun yritykseen päästä keskiformaati tai ison-formaatin kameroiden pariin. Eikö näin pitäisi tehdä? Vai pitäisikö tehdä tyyliin: "hommasin kameran.".

Haapalahti aloitti keksittyään mielestään nasevaa sanottavaa, ja sehän myös jatkui kuin poijanviikareiden kesken:
    Näinkö kameralaukussa osallistutaan? Mihin tällä on tarkoitus päästä?

Mä olen jutellut täällä harrastuksesta, kun mukana on järkeviäkin ihmisiä, sellaisia joiden mielipiteellä on arvoa.

Alkaa vaan arveluttaa koko tän touhun mielekkyys.
    Onko nyt niin, ettei mua vaan haluta keskustelemaan.

Jari_S:n kommentointi jatkaa samaa latua. Sanoisit edes mistä kiikastaa.

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Vatuloinnista

Minä ainakin pidin jaavan keskustelua jonnekkin asti mielekkäänä. Viime metreiltä siitä on mielekkyys kyllä puuttunut. Joten sen vuoksi nämä lainaukset. Kannattaa lopettaa toisen ketjun kommentointi tykkänään. Teet sitten sille kameralles ihan mitä tykkäät mutta se ei taida enään kiinostaa ketään joten älä päivittele enään sitä asiaa. Kyllä sua on opastettu ja kädestä pitäen viety.

Nyt tämä sun aloituksesi oli aika huono.

3. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    748
    113

Tuohon Jari_S kysymään "tyhjänpäiväinen jaarittelu ja jahkailu vai valokuvaus" ehdin jo vastaamaan alkuperäiseen ketjuun.  Siirrän sen tähän.

ed.  "Yhden valokuvan".  En tiedä onko se koko totuus, mutta tuo oli ainoa liite, joka täällä on.

4. Jaava

Jaava Active Member

1 461
    1
    38

Kenelle se on mielekästä, kenelle ei.
    Luulisin jokaisen keskaria tai isoa formaattia miettivän lukevan ton ketjun.
    Se ajaa asiansa myös eBay:stä ostamisen suhteen ja vielä silloinkin jos matkaan tulee mutkia.
    Ainoa huono puoli siellä on muutamien älyttömät ja sabotoivat kommentit.

?

Kommentointia ja lukukertoja näköjään on kuitenkin melkoisesti. Kiitos hyvistä kommenteista ja opastuksesta, mutta iso hyi myös niille pösilöille, jotka ovat pursottaneet älyttömyyksiään sinne.

Yritän ohjata tän älyttömän keskustelun tänne. Toivottavasti ajaa asiansa.

5. Jaava

Jaava Active Member

1 461
    1
    38

Puhalsin jo. Mua alko sapettaa toi Jari_S:n käytös. Täysin ala-arvoista.

6. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Täällä(kin) foorumissa riittää käyttäjiä, ketkä ajoin kanavoi pahaa oloaan tänne enemmän kuin olisi tarpeen. Tuo kannattaa tiedostaa ja ottaa hieman huumorilla, vetämättä herneitä, niin hyvin jaksaa.
    Aika määrätietoista duunia olet tehnyt tuon pieleen menneen ebay-ostoksesi kanssa ja hyvä, että nyt näyttäisi olevan voiton puolella. Aika moni olisi jättänyt asian sikseen, allekirjoittanut mukaan lukien.

7. niffe

niffe Well-Known Member

13 425
    557
    113

Älä suotta hermoile näiden kanssa. Ihmisiä vaeltaa erilaisista tilanteista tänne lueskelemaan ja se nyt vaan on ihan tyypillistä nettikeskusteluille, että ylilyöntejä tulee, kun ei tunneta toisia.

8. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Nyt kyllä soittaisin poliisiin, sillä Jari_S on varmaan tehnyt jotain!

9. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

On myös keskustelijoita, jotka jälkeenpäin poistavat kommenttinsa ja keskustelun juoni särkyy. Vatulointiako?

Esim: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,49878.msg405219.html#msg405219

Yhteistä #ebay #japani #tulli

10. Jsaasta

Jsaasta Ylläpidon jäsen

1 714
    60
    48

Lukitaan aihe toistaiseksi, mietitään mitä kirjoitellaan, henkilökohtaisuuksista rangaistaan.

T. Ylläpito

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.