Vs: Avoimet ovet Kiitos Kapa. Yritin keksiä hauskaa nimeä. Tää on ns.testikuva kun sain eilen lasin huollosta. Mutta älä kerro edelleen tänne kun ei saa laittaa näitä.
Vs: Avoimet ovet Täällä ei passaa laittaa tekstiä "testikuva" joku saattaa mainita, että ei o oikeessa paikassa kuva. Luukut ne on. Mäkin laittelen ens viikon vaihteessa vähän "testikuvia'' kun saan kanssa laajiksen huollosta.
Vs: Avoimet ovet Mietipä hetki tai kaksi, voisiko kameratestien tulosten sijoittamista oikeaan paikkaansa kamera- tai objektiivi-alueelle, eikä visuaalisen ilmaisun sekaan, perustella jollakin muulla, kuin sillä, että "joku saattaa mainita".
Vs: Avoimet ovet Jotkut laittaa sen testisanan ihan muussa tarkoituksessa kuin, että kyseessä olisi varsinainen testikuva, mulle on ihan sama mihin kuvansa laittaa. Se testiosio on kyllä hyvä olla; tietää että siellä voi testailla, poistella, muutella, jättää julkaisematta.
Vs: Avoimet ovet Nyt kun kuvan taustat selvisivät, niin olisi kiinnostava tietää mitä tällä testattiin? Yleisön reaktioita?
Vs: Avoimet ovet Ihan vaan kokeilin tarkennusta kun oli säädettävänä.400mm. Ruutinkoskella käppäilemässä ja olihan toi ikkuna ihan kivan näköinenkin. En minä täällä halua rupea v**********n.Olen nöyrä mies. Huumoria huumoria vaan. Hyvää viikonloppua kaikille.
Vs: Avoimet ovet 400mm ja dikikerroin .. olisin minäkin testannut ikkunaan. Testi olisi onnistuneempi jos ikkunassa olisi vielä ollut ihmishahmo (, tosin se olisi ollut laiton mutta niinhän kaikki kiva on). Hyvä testi.