Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vastaan valoa...

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jari Siren, 24 Syyskuu 2008.

Vs: Vastaan valoa...

Reprojahan nämä enkä muuta ole väittänyt.
    Myönän aikonaan minua riepoi negatiivinen kometti pari vuotta sitten, mutta olen sen koommin opinut ihan itse arvioimaan kuviani.
    Nämä on erittäin hyviä sarjasaan, kuten myyntiorganisaation edustaja totesi, että kauppa käy varmasti.
    Huomattavasti kevyemästä reprosta tipahti jokunen kuukausi sitten tonttu:D

1. Vs: Vastaan valoa...

Raha onkin hyvä mittari kaikkeen.

2. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Köyhien kitisemistä.

3. Vs: Vastaan valoa...

Niin.....

Mun kuvat ei kelpaa ees voorumeille eikä niitä kukaa ymmärrä.

4. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Nyt kun Jari tilittää Helin menetys-kuvaketjussa saaneensa yksityisviestejä siitä, että vihdoinkin joku sanoo rehellisen mielipiteensä Helin kuvista (siis Jari), jota muut eivät uskalla Helin kuvien kohdalla kuulemma tehdä, niin sanonpa minäkin oman mielipiteeni.

Jarille pisteet siitä, että hän järkevästi ja avoimesti perusteli, miksei hän Helin kuvista pidä. Ainakin minä ymmärsin pointin hyvin ja arvosta sitä, että Jari näin sanoi. Itse olen kuvista eri mieltä, mutta ei sillä väliä.

Sen sijaan en usko näitä höpötyksiä yksäreistä, selkäänpuukottajista enkä siitä, että kuviasi menee paljon myyntiin. Sitä en voi millään muotoa uskoa.
    Mutta ei sillä ole väliä, mitä usukon ja mitä en, ainakin uskon niin.
    T Jukka

5. Vs: Vastaan valoa...

Uskomaton selittäjä.

6. Vs: Vastaan valoa...

Täällä hämärän rajamailla :D
    Aivan uskomatonta porukkaa:D

7. saloma-3

saloma-3 Well-Known Member

1 960
    731
    113

Niin. On kaupallinen valokuvaus ja taidevalokuvaus.

8. Vs: Vastaan valoa...

se oliko se nyt toka .missä muutama tirppa on on hyvä"varauksella" että se toinen rajataan juuri ja juuri pois kuvasta.Ihmettelen taas sitä et jos Jarskan kuvaa arvostellaan jostakin puutteesta,tai oletetusta puutteesta niin ei mene kun hetki kun Jarska laittaa ketjuun "täsmäpaikkauksen" eli virheestä yritetään heti korvata uudella yrityksellä ,vaikkapa tiukalla lähikuvalla tms,mutta totuuden nimissä ,tässä sarjassa on oikein hyviä muutama.

9. Vs: Vastaan valoa...

Jaa täsmä paikkaus, tulee usein kuvattua monta vaihtoehtoa, tuosta usvastakin joku 60 ruutua ja niistä meni 15-20 eteenpäin, siis sattui olemaan useita tiukempi telellä otettuja kuvia.
    Tuota tele kuvaa varmaan tarkoitit.
    Mitään virhettä en koe tehneeni tai sellaista paikaneeni, tiukempaa toivotiin ja selaisen laitoin kun oli.
    Kohta taas joku marisee selittelysta tai jostain, mutta asiat asioina?