olis kiva nähdä tuo toinenkin silmä. vasen puoli valottunut vähän yli, varsinkin korvasta, ja oikea puoli ali. mutta oikein lupaavaa... pikkuveikkaa vois katsella lisääkin
"...älä koskaan miehisty.." Lupaava kyllä, vanhan tyylinen. Mielelläni näkisin kasvot selkeämmin kokonaisuudessaan.
Vanhahkon tyylinen, siitä plussat. Eikä pikkuveikkakaan hullumpi ole. Eikä kuva sinänsä muutenkaan, sävytys vois olla vähän vähemmän keltainen, mieluummin niinku sepiainen. Öh, on sul parempiakin kuvia veikasta. Eiks ookki tuo viimeinen lause peffasta!?
sana peffasta sanana on aika kirjastotätimäinen. Jos haluat siitä imagosta eroon käytä seuraavia termejä. Kakkonen, karkkipaperi, sheriffintähti, tuhkaluukku tai hantaaki
Etkös nähny mun omakuvaa tuolla missä sinä nakuilet pullon kanssa? Mähän olen tiukan kirjastotädin näköinen. Sitäpaitsi, kun mä olen pahalla tuulella mä sanon vaan 'perse' tai ellen ole niin 'peppu'. Nysverö kun olen kilttinä ollessani.
Mä epäilen ettet ole sittenkään mikään nysverö...toi on vaan sun nick toi koko olemus..niinkuin minäkin Gaylordina vaikka olen umpihetero
No se tietysti riippuu keneltä kysyy ;-) ps. töissä käytetään nimitystä 'hanuri', paitsi tietenki ku ollaan vihasia. ps. anteeksi alis, ei enää höpistä turhia!