Vs: Kevyellä kalustolla Näistä saa käsityksen jäätikön mittasuhteista. Huvä kuvakertomus. Kuvista 3 on suosikkini.
Vs: Kevyellä kalustolla Erittäin kaunista ja hienoa kuvaa sekä maisemaa, omat suosikit osui kuville 4 ja 6. Tästä matkasta voisit tehdä jonkilaisen yhteenvedon joskus, paljon kuvia ja tarinaa kuvien sekä retken takana.
Vs: Kevyellä kalustolla Nämä nyt olivat Kimolle kännykällä näppästyjä, mutta en mä näistä silti oikein tylsiä saisi, vai oletko nähnyt näitä maisemia liikaa?
Vs: Kevyellä kalustolla Maisemalle tai sille, mistä se on otettu, sillä ei ole mitään väliä. Väliä on vain kuvalla. Ja tässä nuo muut, paitsi 3. ja 4. ovat aika tylsiä. T Jukka
Vs: Kevyellä kalustolla Kyllä mä luulisin, että jopa aralle on väliä. Vaikuttaa ahkeralta reissumieheltä, joten täytyyhän hänen ainakin tietää, mihin päin kotiin lähdetään. Minä taas en kauheasti reissaa, joten vieraista paikoista haluan tietää jotain muutakin, kuin saako siellä hienoja kuvia. Kiitos araneva!
Vs: Kevyellä kalustolla Kiitos Kuvat ja tekstit täydentävät hienosti toisiaan ... Tässä iskee ihan matkakuume...