Vs: Stadionin torni varmaan mun. näkyykö suttua taivaassa? Tornissa pitikin olla aavistuksen verran dataa jäljellä. Taivaassa ei.
Vs: Stadionin torni Tornin yläpäästä häipyy 1/3 humalaisen näkymättömin. Vikaa on varmaan täälläkin.....
Vs: Stadionin torni Oletpa laihduttanut tornia reippaasti... Kuva muistuttaa suuresti 60-70 -lukujen fotostaatti-suurennosta.
Vs: Stadionin torni Makeahan tämä. Tosin sitä dataa voisi olla koko hökkyrän pituudelta. Nyt tuo yläosa jää osattomammaksi.
Vs: Stadionin torni Ai tuo on se hai kii mistä olen kuullut puhuttavan Minäkin kaipaisin tuohon vähän enemmän tavaraa. Tonnikaupalla betonia on kadonnut taivaan tuuliin.
Vs: Stadionin torni Minusta se saakin puuttua, ja alhaaltakin voisi leikata tunnistettavuudet pois myös. Kuvasta tulisi aika futu ;-)
Vs: Stadionin torni Kyllä tuo torni mulla ainakin näkyy. Hyvin kevyesti kylläkin. Taivaalla ei sitten tosiaankaan mitään ja se kait olikin tarkoitus.
Vs: Stadionin torni Kuvittelet... ei voi näkyä, koskapa samaa 1% harmaata on fotarin numeroiden mukaan joka paikassa. Parvekkeet nyt tietysti näkyvät. Edit: AIJUU, niin onkin. Oikealla puolella on jotain tavaraa, 1% vaihtuu 2-3% alaosassa. Saattaa hyvällä näytöllä näkyäkin.
Vs: Stadionin torni Oho, osku sen sanoi, mitä itselläni oli mielessä kun alaoin kommeteja rullata, voisi toimiakkin jos olisi pelkkä torni.
Vs: Stadionin torni joo, mietin pelkkää yksinäistä tornia, mutta alkuperäinen kuva on napattu 35 millisellä croppirungossa, ja tuosta esillä olevastakin on cropattu varmaan puolet pois ympäriltä. Olisi tullut kovin pieni, joskin yksinäinen, torni. pitänee kokeilla joku päivä pidemmällä putkella, ehkä. edit: koitan myös jättää aavistuksen verran enemmän tavaraa torniin.