Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

OHJE Varokaa Huijaria!

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana HeikkiJJ, 16 Syyskuu 2011.

    Vs: Varokaa huijaria!

    Aivan, samaa voi sanoa tatuoinneista, taskuvarkauksista, räpistä, EU:n talousongelmista ja eläkelaitosten sijoituksista veroparatiiseihin. Ja tällähän ne kuntoon tulevatkin. Jesustelulla. Ilman huumoria.
     
  1. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    121
    63
    Vs: Varokaa huijaria!

    Jos nyt taas otetaan ajankohtainen aihe pinnalle: Herra nimeltä Eetu on kuulemma taas liikkeellä, tarjoilee eri palstoilla tavaraa, myytävästä tavarasta ei ole kylläkään mitään hajua (90-luvun tuotteet lähtevät "3kk sitten ostettuina").

    Eli järki päähän, jos ostoilmoituksiin tarjotaan älyttömän halvalla tavaraa, niin googlettakaa edes se sähköpostiosoite. En ikävä kyllä voi tuota laittaa tähän, mutta google löytää kun tiedätte, että eetu löytyy siitäkin.
     
  2. JJJJ

    JJJJ Member

    378
    4
    18
    Vs: Varokaa huijaria!

    Tuossa eka linkin ilmoituksessa kaksi kuvaa tuotteesta. Mutta sattumoisin eri kamerasta!!
     
  3. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Mutta et lie montaa minuuttia enää Kameralaukun jäsen.  Amerikkalaisilla on tähän sopiva sanonta, fuc* you!  Kolmetoista samaa viestiä spämminä tähän mennessä.  Ja kun paikkakuntaa ei mainita, se lie Rovaniemi - kuten kuuluisalla huijarilla..
     
  4. Vs: Varokaa huijaria!

    Studio petri kiltti helsinki fonecta kertoo ....
     
  5. Vs: Varokaa huijaria!

    Hyvää mainosta :D
     
  6. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    No joo, sama se kun jätkä näyttää kadonneen laukusta yhtä nopeasti kuin ilmestyikin. Viesteineen. Kiitos ylläpidon. ;)
     
  7. campv

    campv Ylläpidon jäsen

    2 309
    110
    63
    Vs: Varokaa huijaria!

    Kannattaa oikeasti käyttää sitä "ilmoita valvojille"-namiskaa. Siivosin kaverin paskat pois ja pistin varoitusta kehiin. Seuraavasta spämmiaallosta samalta kaverilta tulee monoa tai vähintään ennakkomoderointia.
     
  8. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Juu näytti kannattavan. Tein sen jo kahdeksannen viestinsä kohdalla eli noin 10 minuttia sitten. Kiitos.
     
  9. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Täähän on täysin epäolennaista mutta kirjoitettu hauskasti nimi väärin.
    Ei se ole Petri Kiltti vaan Petteri Kitti  :D
    _________________________________

    Ei se tehomainontakaan aina ja kaikkialla onnistu.
    Vähän kumma ettei selkeä myyntipalsta sit Petterille kelvannut  :D

    _________________________________

    Kundi vähän kämmäs ...
     
  10. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    :D
    Edit : Terkkuja vaan Petterille sinne Länsi-Pakilaan ( Yritä rohkeasti uudestaan ja tällä kertaa MYYNTI -palstan kautta. Tsemppiä ! ) :D
     
  11. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Ehkä olisi syytä olla hieman varovainen huijariksi leimaamisissaan ?
    Ei etikettivirheet ja inhimillinen mokailua ole sama asia kuin olla rikollinen ?
    Vai onko joku eri mieltä ?
     
  12. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Samaa mieltä. Mutta kyllä huono käytös on huonoa käytöstä.  Itse äsken peruin huutoni huutokaupassa ja kyllä sitä on syytä hävetä ja ottaa vastaan kyseenalainen maine jota siitä seuraa.  edit: Vielä linkki:  http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,72224.msg525971.html#msg525971

    edit2.
    Tuolla linkin purkauksella kasvatat omaa kyseenalaista puolta maineestasi, Est.  Ei ole sekään hyvää käytöstä.

    Jokainen näkee tästä edeltä, etten ole huijariksi väittänyt tähän huijariketjuun(kin) myynti-ilmoituksensa laittanutta.  Oli vain hyvin erikoista (ja huonoa) käytöstä laittaa nopeasti peräkanaa ilmoitustaan ainoastaan muualle kuin oikealle paikalleen myyntiosioon. Ylläpito puuttui asiaan kun ainakin 13 viestiä oli spämmätty.
     
  13. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Seli seli.

    Jos joku on käyttäytynyt oikein erikoisen huonosti se olet kyllä sinä itse ja "jokainen näkee" kyllä sen.
     
  14. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Onko huonoa käytöstä mielestäsi se, että korjasin sinun virheellisiä tietojasi kameroiden kennoista ?

    Keksit varmaan pian syyttää minua huutosi perumisesta kun annoin tietoja, joita itseltäsi ilmeisesti puuttui :)D) ?

    On niin helvetin paljon helpompi syytellä muita ja väistellä omaa vastuutaan ?
    SINÄ teit selkeän ostotarjouksen ilmoittamalla tarjoamasi rahasumman kamerasta ja sitä tosiasiaa et muuksi - höpäjämällä puuta heinää -  muuta.
                                                 
                         

    Eikä minun nk. "maineeni" ei ole tässä mikään keskustelunaihe  ?


    Edit : Jääppä selittelemään vaikka koko loppuviikoksi.
    Heippis !
     
  15. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Olen nyt sitten huijarihuutaja.  Maine se on jokaisella.
     
  16. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Itse sen itsestäsi sanoit - ei kukaan muu.
    Keskustele hieman itsesi kanssa.
    Ehkä se auttaa ?
     
  17. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Aina sellainen auttaa, joka hetki.  Suosittelen!

    edit.  Esimerkin näyttö on yksi tilanteen ongelma.  Ei sitä voi rajata oikeisiin tekoihin vaan myös vääryyksistä aina joku voi ottaa esimerkkiä. 

    Jos palauttaisin tarjoukseni, sekään ei sitä tekoa poista että olen perunut.  Lisäksi jos sattuisin olemaan suurimman tarjouksen tekijä, syntyisi minulle maksuongelma. Tämäkin on häpeällistä (ei toki maksuvaikeudet itsessään vaan sen syntytapa) - ja kaikki vain harkitsemattoman viestin takia.  "Tarttis vähän ajatella ensteks."
     
  18. Vs: Varokaa huijaria!

    Turha tuosta on vaahdota.

    Myynti-ilmoituksessa ei puhuttu mitään sitovista huudoista vaan julkisista huudoista (yhteisön paine). Eivätkä ne voikaan olla sitovia, ennen kuin ostaja on tarkastanut huudon kohteen.
     
  19. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
    Vs: Varokaa huijaria!

    Jospa jätetään tämä episodi jo taaksemme ? -"Vaahtoilkoon" ne, jotka elämäänsä vaahtoja kaipaavat - minä en kaipaa.

    Huijariksi en ole sinua väittänyt. Eikä muitakaan kuulu niin ilman perusteita täällä nimitellä - ei edes vihjailla ?

    Mukavaa illanjatkoa !
    - E