Vs: Varokaa huijaria! Tuo mahdollisuus löytyy/ on löytynyt kirjoitettuna myös Itellan jostakin tiedostosta/sivulta, mutta aika lailla piilossa se on. Eivätkä läheskään kaikki virkailijat ole mahdollisuudesta edes tietoisia! Lähetyslappuseen pitää vaan kirjoittaa sopiva lause kuten "vastaanottaja saa tarkistaa sisällön ennen lunastusta".
Vs: Varokaa huijaria! Minulle alkoi kerran noin 5 vuotta sitten yksi postin virkailija urputtaa, etten saisi katsoa pakettiin ja tarkistaa sisältöä ennen paketin lunastamista vaikka näin oli pakettiin merkitty. Sain kuitenkin sitten luvan, kun yritin sopertaa että näin minä olen luullut asian olevan.
Vs: Varokaa huijaria! http://www.posti.fi/liitteet/hinnatjamaksutavat/ehdot/ToimEhdot_tavara_01062011_FI.pdf Sivu 4: "Yksityishenkilöiden välisessä liikenteessä lähettäjä voi antaa luvan Postipaketin sisällön tarkistamiseen ennen kuittaamista ja maksamista. Osoitekortin "lisätietoja"-kohtaan lähettäjä on merkittävä teksti "vastaanottaja voi tarkistaa lähetyksen sisällön ennen maksamista". Vastaanottajan tulee huomauttaa avaamismahdollisuudesta noutaessaan lähetystä postitoimipaikasta. Mikäli vastaanottaja sisällön tarkistamisen jälkeen kieltäytyy vastaanottamasta lähetystä, se palautetaan alkuperäisen lähettäjän kustannuksella."
Vs: Varokaa huijaria! Löyty tuollainen ilmoitus. Voisko olla todella hyvä tarjous vai...? http://www.nettimarkkina.com/canon-eos-7d-180-mp-+-tarvikkeet/1040567#adInfo
Vs: Varokaa huijaria! Kun kerran on kaksinkertainen taikina akkukahvassa ja pussikin tulee mukaan, ei varmaan kannata vaivautua. Ammuntaa. Canon EOS 7D 18,0 MP + tarvikkeet (linssi, pussi) Canon EOS 7D 18,0 megapikselin digitaalinen järjestelmäkamera + tarvikkeet (Zacuto etsin + objektiivi, laukku). Kaksinkertainen taikina akkukahva, objektiivi, kauko-, extra paristot. Se tulee näitä tarvikkeet: Double akun akkukahva, objektiivi 27-70mm, kaulahihna, 4 paristoa, 3 laturit, Zacuto etsin (ammunta yöllä / tai kun ammunta elokuva), pitkävaikutteisia kaukosäädin (UUSI, uudempi käyttää kaikki) Tämä on ammunta aikajana (Stichting kuvat yhteen), Think Tank kamera laukku, puhdistussarja, Mannual. edit. Sijainti kartalla: Helsinki. Ilmoitus on pian kuukauden vanha. Päätelmä: Kamera ei ole ostettavissa.
Vs: Varokaa huijaria! EN siis ole ostamassa Vaimo ei anna edes miettiä valokuvaukseen liittyviä ostoksia... Oli niin huvittavan halpa setti että oli pakko laittaa linki tänne. Olis myyjä/huijari laittanu ulkomaalaisen nimen, ni ymmärtäis etä voi olla hoono soomi.
Vs: Varokaa huijaria! Ei ole mitään järkeä sopia tapaamista huijarin kanssa, joka selvästikin myy jonkun toisen omaisuutta. Miksi ihmeessä joku haluaisi tavata hänet????
Vs: Varokaa huijaria! Samanlaisia ketjuja luettuani lopputulos tapaamiseen todennäköisesti vain olisi, ettei se tapaaminen koskaan onnistuisi.
Vs: Varokaa huijaria! Luulis ton olevan joku vitsi. Puhelinnumero: 023452345 Tai sit historian huonoin huijausyritys. Ebaysta kuva ja teksti googletranslaterin läpi.
Vs: Varokaa huijaria! Mitäs täällä taas viisastellaan? Höpö höpö. Tottakai kannattaa yrittää sopia kaupat kasvotusten, jos vähänkään epäilee huijausyritystä.
Vs: Varokaa huijaria! No totta MOOSES - kai nyt tuon vertaa tervettä järkeä suurimmalla osalla vielä on ? Iki-provoajista huolimatta ...
Vs: Varokaa huijaria! Tais sama sälli ilmoitella viikko sitten Keltaisessa Pörssissä 5DmkII. Kirjoitus oli just samanlainen luritus..isä osti ja kuolla kupsahti. Ilmankos oon odotellut vastausta. Outokummusta oli nyt ilmoitus tullut..
Vs: Varokaa huijaria! Joo, iki-estistä huolimatta onko muita huijattuja kuin näitä -alle 10 viestä tyyppejä? Jotka siis tulivat vasta huijauksen takia? Tosin en muista tuliko Estikin... ;-)
Vs: Varokaa huijaria! Tuo "Kaksinkertainen taikina akkukahva" olisi kyllä mielenkiintoista nähdä luonnossa.
Vs: Varokaa huijaria! Ei tullut siksi ;-} Ensimmäinen kirjoitus oli kissakuvan kehumis -kommentti ja toinenkin kysymys Nikon -kameroiden takakansien tiivisteistä. Minua ei ole varsinaisesti huijattu kuin yhden kerran (tai sitten en ole muita mahdollisia huijauksia edes itse huomannut?) ja sekin ainoa huijaus sitten lopulta huijarilta epäonnistui - sain rahani melko pian takaisin. Kaikkia kun ei kannata kusettaa ... Monta kameraa ostanut tämän foorumin myyntipalstan avulla ja vielä monempia muita "säliä". Vielä : Huijaamisessa ei ole mitään koomista - se kun on kusipäisten otusten harrastamaa vahingollista paskatouhua, joka pitää armotta kitkeä pois.
Vs: Varokaa huijaria! Tällainen oli myyntistoori "Jukka Takolta" minulle, oikein linkitettyinen rahanhuijauskuriiirifirmoineen. Olin muuten Canon 5d MKII:sta ostamassa... "Moi, En tee käteiskauppoja kansainvälisissä yhteyksissä. Jos sinua kiinnostaa kaupanteko, ehdotan, että tehdään näin: Toimitan laitteen International Courier: n ( http://courintern.net ) kautta ja anan Samsung heidän haltuun. Tämän jälkeen maksat Samsungheille. Raha pysyy komppania: n hallussa kunnes olet saanut ja tarkistanut Samsung. Tämän tehtyäsi ilmoitat komppania:lle, että he voivat lähettää rahan minulle. Näin saamme kaupanteon turvalliseksi molemmille! Odottelen sähköpostiasi! t. Jukka"
Vs: Varokaa huijaria! Kaikenmaailman mukamas/huijaus t. jukkia sitä onkin liikkkeellä ! ____________________________________ Mutta vakavammin : Avoin linja noiden kälmien suhteen on ainoa järkevä tapa toimia. Jos tuollaista mätää kukaan -todistettavasti- havaitsee - ilmoittakoon tapauksesta julkisesti - empimättä ! Pikkuiset hatarat epäilyt on ehkä sitten yleensä parasta pitää omana tietonaan.