Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

OHJE Varokaa Huijaria!

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana HeikkiJJ, 16 Syyskuu 2011.

1. Andels

Andels

9
    1
    3
    Olin tehnyt tänne ostoilmoituksen objektiivista. Käyttäjä J. Flodder lähetti yksityisviestin, jossa kertoi, että hänellä on kyseinen objektiivi.

Kysyin, voiko kaupat odottaa n. kaksi viikkoa (seuraavaan palkkapäivääni). Vastaus oli, että "Objektiivi ei ollut kovin aktiivisessa myynnissä, eli voin hyvin odottaa pari viikkoa."

Kun palasin asiaan ennen palkkapäivääni, "myyjä" oli kuitenkin vienyt objektiivin kameratorille, eikä viitsinyt itse ilmoittaa minulle asiasta mitään, vastasi vain, että "Sori, mutta objektiivi on kuitenkin jo myyty. Meni kameratorille muun tavaran kanssa."

Ei siis huijannut rahojani tai muuta vastaavaa, mutta petti kuitenkin lupauksensa ja luottamukseni. Jos käytte kauppaa, niin ei kannata odottaa innosta pinkeänä uutta lasia kuten minä, voi pettyä.

2. Drinkkeri

Drinkkeri Active Member

500
    56
    28
    Tuossa eilen tarjoili ostoilmoitukseeni yksityisviestillä käyttäjä Kaleviv Paterson Microa. Suoraan halusi whatsapiin keskustelemaan enkä tuossa vielä tajunnut katsoa, jotta samana päivänä rekisteröity profiili niin annoin numeron. Mobilepay ei kelvannut maksutavaksi vaan tilisiirtona olisi pitänyt tehdä, tilinumero LT-alkuinen eli joku Revolutin ym. mobiilipankin burneri. Antamallaan nimellä löytyy tältä vuodelta tuoreita huijaustapauksia ja vuosien takaa vielä lisää, kannattanee jättää YV:t omaan arvoonsa.

Comet tykkää tästä.
  3. Ruger

Ruger Member

187
    21
    18
    Tuota Muusikoiden.net toria riivaa ahkera huijari joka ostajana yrittää saada myyjän kirjautumaan Postin tai Matkahuollon "turva sivustolle" rahojen siirtoa varten. Myös itse hetken ihmettelin että mitä ostaja oikein tarkoittaa kun en moisesta palveluista tietoinen. Eli ihan vaan halusin laittaa myös tänne varoituksen ja esimerkin mitä nämä huijarit kehittelevät.

A_Renko ja niffe tykkäävät tästä.