Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä kuvailet ?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Ernesti, 7 Huhtikuu 2005.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Tervehdys koko porukalle !
    Teemu uteli kuvauskohteista . Vastausta tulee , tykkään kuvata maisemia , siis miksi ? Olen vanha käpy , kaikki mitä teen tapahtuu minulle hitaanlaisessa tahdissa . Heh ottakaapa kuvaa 3 - 4 vuotiaasta lapsesta , kun olen saanut asetukset jne jne kohdalleen ; jumalauta kakara on mennyt jo toiselle tontille , että silleen . MAISEMA pysyy paikallaan , se ei liiku mihinkään ilman caterpillaria . On mahdollista valita oikeat sää/valaistusolosuhteet . On mahdollista seurata paikkaa eri vuodenaikoina ja eri vuosina . Esim . 5 vuoden aikana otetuista kuvista saa melkoisen hyvän koosteen . Olen jostain syystä tykästynyt koskista ja putouksista , niiltä saa hienoja kuvia . Niistä saa erilaisia kuvia vuoden sateisuudesta johtuen jne jne . Sen verran utelias olen , että onko jollain tiedossa näyttäviä koskikohteita etelä- ja keskisuomessa ? Varmuuden vuoksi ; mulle ovat tuttuja Nautelankoski , Latokartanonkoski , Vantaanjoen kosket , Korkeakoski Maaningalla , Simunankoski Laukaalla
     
  1. Hä? Mikä tämän ketjun kysymys oli?
     
  2. amn-

    amn-

    86
    0
    0
    Tämä siis varmaan tarkoitettu tuohon toisen threadin jatkeeksi vai olenko väärässä?
     
  3. et ole väärässä... kai teemu näitä sitten joskus siirtelee jonnekin, kun vaan ehtiii ;) mä en osaa, eikä taida olla oikeuksiakaan tehdä siirtoja tms...
     
  4. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    121
    63
    Hoplaa. Joo olikin jäänyt noi oikeudet asettamatta kaikille modeille kun tein tän alueen siirron yhteydessä uudelleen. Ikävä kyllä phpBB ei salli threadien yhdistämistä, eli jos heitän tän lukkoon ja alkuperäinen postaaja postaa tän tonne vanhan threadin jatkoksi?

    http://www.kameralaukku.com/viewtopic.php?t=218

    Poistan kun toi alkuperäinen vastaus näkyy tuolla.

    edit: ja löytyihän se merge toiminto, pitäis vaan lisätä toi palikka jossain vaiheessa foorumisoftaan. Korjauslistalle siis.
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.