Omistettu kaikille laukun peräkammarin pojille, jotka aina innostuvat kun kuvassa on tissejä. - Ettei tarvitse ihan pienistä nipottaa... .
Vs: Mammalia Lisäisin kyllä tuon divaanin kankaan valoläikkä heti vasemman lantiopoimun vieressä, sen voisi tummentaa pois ja sitten on tuo hiusten häipyminen vasemman korvan alla kaula-alueen varjoihin, ne olis ollut kiva saada paremmin esille. Muuten ihan kiva, tosin vasemman nännin yläreunassa on puhkipalanut kohta, saankohan ensi yönä unta näiden harmillisten kuvausvirheiden takia Edit: Huomaan, että yliampuminenkaan ei aina mene huumorista, joten lisäsin hymiön
Vs: Mammalia KOmea kuva, vaikka onkin kannanotto erälle jolla on sanottavaa pikkunipotusta joka toiseen asiaan vailla mitään käsitystä missä kohtuus ja kohtuuttomuus menee! Koska olen mode en sano kenelle tämä suuntautuu, itse mies taatusti tajuaa vihjeen, vaikka olisi kuinka tambesteristä...
Vs: Mammalia Hyvä kuva mistä saa paljonkin ajatuksia irti. Itse olen joskus miettinyt, että jos kuvaisin nudea, niin ehkä halisin Rubensmaista rehevyyttä malleilta? Mallin ilme antaa varaa tulkinoille.
Vs: Mammalia Mukava erilainen ja normaalista nudesta poikkeava, hienoa että mallikin on noin läsnä kuvassa ja sinut itsensä kanssa. Hyvä kuva kaikin puolin.
Vs: Mammalia Malli on kaunis ja kuva on hyvä, mutta minkäpätähen jalka on katkaistu tollei? Saisihan ne varpaatkin mielellään näkyä..
Vs: Mammalia No juu, totta puhuen tämä malli on ilman muuta niitä mukavimpia ja miellyttävimpiä ihmisiä kaikista studiolla pyörineistä. Hyvin lahjakas monella tavoin, ja täysin sinut itsensä ja olemuksensa kanssa - harvinainen piirre nuoressa naisessa. Kuten Jari edellä sanoi, juuri tällaiset hiukan rubensmaiset mallit olisivat mainioita. Ainakaan minä en kyllä ole juuri onnistunut sellaisia löytämään. Enemmän ne bikinifitnesskilpailuihin osallistuvat ym. kokopäivätoimisesti ulkomuotoaan hoitavat ovat kiinnostuneita kuvista, mikä lienee ihan ymmärrrettävää. Toinen kuva samalta kerralta: .
Vs: Mammalia Mutta silti oman kokemukseni mukaan juuri ne bikinifitness-tytöt ovat niitä jotka ovat eniten epävarmoja itsestään.
Vs: Mammalia Oletpa osannut hienosti valaista ja malli on ilmeellään ja asennollaan/olemuksellaan tehnyt kuvan. Tuo jalan katkaisu mietitytti minuakin,mutta pidän kuvan tiiviydestä ja peruskoosta. Tämä lie todempi dokumentti naisvartalosta kuin luisevampi ja tyypillisempi kuvausvalinta. Upee!
Vs: Mammalia Ensimmäinen on todella hyvä. Tokakin varmaan toimisi paremmin ellei olisi jo ekassa kuvassa nähnyt miten mallilla on hyvä asenne. Eli toinen tuntuu valjulta ekan jälkeen.