Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Antero Takala: Maisemakuvieni synty. Oulunkylätalo, Su 12.3.

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana mjalka, 2 Maaliskuu 2006.

Antero Takala: Maisemakuvieni synty. Oulunkylätalo, Nuotan sali, Kylänvanhimmantie 25
    Valokuvataiteilija, professori Antero Takala kertoo maisemakuviensa synnystä ja taustoista, erityisesti viimeisimmän näyttelynsä Mielen maisemat pohjalta. Millainen on hyvä maisemakuva ja miten sellainen syntyy. Runsaasti dioja mustavalkoisista kuvista. Tämä on toiveuusinta esityksestä, joka jäi syksyllä liian monilta kuulematta!
    Järjestää: Työväenopisto. Vapaa pääsy.

Oulunkylässä tapahtuu

Su 12.3.06 klo 14.45 –17.15

Bongasin tuollaisen. Menen ehkä kuuntelemaan, käymään ja katsomaan. Pikkulinnut lauloivat, että on on hyvinkin kehuttu.

edit: kts. http://haku.opisto.hel.fi/haku/info.php?kurssi_koodi=061405

1. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Oliskohan pienimuotoisen miitin paikka ??

Vois jopa kiinnostaa...

2. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Tällä puheella paikalla olen! Kuvaillaanko ennen vai jälkeen ympäristöä, vai molemmat?

;)

3. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Sekä että :DD

Veräjämäki vois olla oiva paikka kuvaukselle...ainakin eri kuin muuten aika betonipainotteinen oulunkylä. Ja kun on siin liki.

4. Anonymous

Anonymous Guest

Voisin myös näillä näkymin raahautua paikalle.

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ehkä minäkin. Melkein, mahdollisesti, EHKÄ (viittaan edellliseen kirjoittajaan ;-P).

6. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Perhana, eräs nuoruuteni suosikeista tulossa esille, ja minä tietysti juuri silloin matkoilla.
    Mutta kaikkien muiden maisemakuvauksesta kiinnostuneiden kannattaa hankkiutua paikalle.

7. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Re: Antero Takala: Maisemakuvieni synty. Oulunkylätalo, Su 1

Nostetaas ylös, kun huomenna tuo on. Lapinmaisemia sarjasta varmaan jokainen nähnyt kuvia vaikka sitten tietämättään. Toivottavasti työväenopiston projektorit toimii.

8. Anonymous

Anonymous Guest

Jää väliin mun osalta, täytyy mennä huomenna kuvaamaan kenkiä.

9. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Hyviä kuvia vaan!
    Harmi ettet pääse mukaan..

Mites on Simos, jos mentäisiin tuonne hiukan ennen alkua sinne Töölöönlahdelle (esim ~12:00) ja jossain 14:15 paikkeilla yhteisellä kyydillä vaikka siirtyminen oulunkylään, luennon jälkeen vaikka lisää kuvailua?

ps. muitakin mahtuu kyyteihin tarvittaessa!

10. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Mitäs tarvitaan referenssiksi? Voisin lähteä mukaan, jos sisäpiiriin kuulumaton harrastelijaräpsijä kelpaa...

11. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Hyvä mieli :) Tule vaan ehdottomasti mukaan, harrastajia me kaikki ollaan!

Mun salainen numero GSM:ään on 040 844 0055, soita jos et muuten löydä mua ja Simosia.
    (Anna-Maija kans, laita talteen)

12. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Höh, kelpaako kemiallisesti saatu. :D (tää on joku valtion salaliitto)

Ei vaan. Mukana ollaan. Laittelen aamulla(-päivällä) viestiä.

13. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Sopii... soitellaan tarkemmin missä törmätään. Ja olen autolla liikkeellä... joten kyytiläisiäkin sopii mukaan.

14. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Mää tuun sitten junalla tsadiin kahteentoista mennessä. Etsiskelen sieltä teitä.