napsauta kuvaa, menet minigalleriaan: Näistä kuvista oli osa aiemmin tuolla juurigalleriassa: ...mutta tein noille kuville alihakemiston, kun tein muutaman kuvan lisää tuota sarjaa. (toivottavasti noi thumbnailit nyt näkyy tän viestin url-linkeissä, sanokaa jos ei näy, niin laitan linkit kuvattomina)
Todellakin varjonyrkkeilyä parhaimmillaan :-D. Näitä ei voi nauramatta katsoa, sarjassaan hyväntuulenkuvia.
Osassa kuvia ois voinut tehdä pientä bluffia ja poistaa kissan seuraaman kohteen varjon, varsinkin tässä: 051009 shadowboxing #3 by Arn Hieno setti ja vähän käpisteltynä parempi.
Oli kyllä hyviä kuvia! Sulla taitaa olla aika villi kisu =) Millä sitä ärsytit että sait noin loikkimaan?
#1 ja #2 olivat minusta parhaat #2 erityisesti. Joskus tuli otettua omista kateista samalla tekniikalla, missähän lienevät negat, täytyykin kaivella arkistoja.
Tuon kuvan kohdalla ajattelin, että kuva on parempi kun sen kohteen jättää siihen. Tuosta on ihmiset kahta mieltä. Olin kyllä kahden vaiheilla, että otanko pois vai jätänkö. Ja on mulla siitä valmiinakin sellainen versio, jossa se on pois. Edit: #1:ssä se kyl sai olla pois, mutta on sen verran vaalea, ettei häirinny ihan kauhiasti.
Toy onna string. Lelu narun päässä.... Se tykkää kovasti pieksää ja jahdata sitä. Heittelee välillä esim. takaperin perhosvoltteja sen perässä. Ja joo, on se aika villi
Onpa vähän hyviä kuvia. Varjot on todella onnistuneet, etenkin tykkään tuosta #3:sta. Siinä on todellista nyrkkeilyfiilistä. Oma katti on niin laiskanoloinen että sitä ei saisi kyllä noin hyppimään, vaikka kyllä sekin liikkuu 'ongen' perässä ja jahtaa laserpointterin täppää...
Hienoja ja onnistuneita kuvia. Tiiviys ja tiukat rajautumiset toimivat mukavasti. Eri hauska katti kyl
Mulla on kuminen pink panther, jonka rautalankasisuksensa ansiosta saa väänneltyä haluamaansa asentoon. Siitä ei kuvatessa kuitenkaan kovin isoa iloa ole. Missäs näitä kissannahkaisia oikein on myynnissä....? )