Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Varjojen mies

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 30 Tammikuu 2006.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    ja lässyn lässyn...

2. Anonymous

Anonymous Guest

No ei paha vaikka kyseisen herran kasvot alkavat pahasti kulua.

Edit tarkoitan siis että niin monessa kuvassa, ehkä olisi jopa kilpailu mahdollisuus kenellä on paras kuva herrasta.

3. Samanlaista ylhäältä päin tulevaa valoa kuin kädessä olisin kaipaillut hieman otsaan, kulmiin ja nenään. Sitte se ois ollu siinä.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Idea mulla oli pitää kasvot kokonaan varjossa.

5. Oisko tää kolmas sun tulon jälkeen.....Mut totta ei sais liikaa työntää päätään jokapaikkaan. Kasvot kuluu olet oikeassa.

6. Ideaahan tässä on, mutta minusta toi alamakkara on jotenkin luonnoton.

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Pitäs varmaan poistaa kuva kun on niin kuluneet kasvot. Sehän täällä tuntuu olevan nykyään tapana.

8. Anonymous

Anonymous Guest

No tämä avatar on ainakin tuttu.
    Oikeasti asiaa hieman mietityä, niin on mielenkiintoista nähdä miten eri kuvaajat sinut näkee.
    Eipäs nyt taas ruveta ymmärtämään väärin, komentini ei sisältänyt mitään vituilua.
    Ja tämän Helin kuvista parhaimpien joukossa.

9. En mä kyllä niin ajatellutkaan.
    Totesin vaan kun tuntuu että täällä ihmiset kirjoittelee kaikenlaista ristiinrastiin. Meinaan että ei muisteta mitä on viimeksi kirjoitettu tai todetaan vaan asioita joilla ei olekaan itseasiassa mitään perää. mm tämäkin kuva asia..
    Kummallista että nykyään asiat on menneet sille tolalle että mitä ikinä kirjoitetaan nin kaikki otetaan vittuiluna, tai oletetaan jopa että muutkin ottaa asiat vittuiluna....

Sanoisinko että ilmapiri on huonontunut. Ennen kaikki oli toisin.

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kiitoksia niille, jotka jaksaa kommentoida kuvaa.

11. Olen onnettoman duuninäytön äärellä, joten voin vain arvella kuvan todellista valoisuutta. Kuvan idea on minusta hyvä, tulee jälleen mieleen joku amerikkalainen elokuva ja pokeripöydän kovanaamat. Muuten kaikki järjestelyt on siis siihen ajatukseeni sopivat, mutta nyt tällä rupuputkella vaikuttais että GF:n kasvot on aivan naftisti liian varjossa. Siis mitään suoraa porotusta en hae ollenkaan - vaan se että ilme näkyy ilman vaikeuksia.

Edittiä illalla kotinäytöllä: Kuten arvelinkin duunin paskanäyttö teki taas tepposet. Kotona näkyy ilme ihan hyvin.

12. Anonymous

Anonymous Guest

Sikarikäsi tulee kasvojen eteen, mutta muutenhan tämä on hyvä.

Onko tämä nyt se Varjo-Ankka?

13. Jan

Jan Member

825
    0
    16
    Kaipain kuvaan jotenkin lisää syvyyttä, että nuo varjot korostuisi.

14. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Itse olisin vielä (aavistuksen) enemmän laittanut kasvoja varjoon, että olisi tuo käsi ja savu noussut enemmän pääosaan. Tai sitten mun pitä vaan kalibroida näyttö tai jotain. Hyvä kuva muuten.

15. aivan mahtava!
    tunnelma on ihan kymppi.

16. Näyttää varjolord fockerilta... hieno kuva heliltä :)
    Ja komea malli myöskin.