Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Varjo

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana paallikko, 14 Huhtikuu 2005.

  1. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Tossa vois olla koko putkenpätkä kuvassa, eli oikealle ja ylös hieman ilmaa. Nyt katkeaa vähän ikävästi. Muuten ihan mielenkiintoinen tekstuuri.
     
  2. mitä kauemmin tota tuijottaa, sitä pervompi toi kuva on.. kun erottaa noi märät (?) läiskät vielä tuolta seinästä..

    mun pitänee kommentoida uudestaan vähän ajan päästä, jos toi pervo mielikuva menis vaikka ohi :D
     
  3. Huomasin tuon itsekin, mutta tuli tehtyä liian tiukka rajaus jo kuvatessa. Ottaessani kuvaa näin sen jo siinä vaiheessa valmiina ja jostain syystä tein tällaisen ratkaisun. Näin jälkeenpäin ajatellen harmittaa, mutta noita kuviahan saa aina lisää Aurajoen rannoilta :D

    Mulla meni pari sekuntia, ennen kuin hoksasin, että et olekaan aineissa / hunajarommissa, vaan puhut asiaa :D. Tosta kieltämättä voi löytää tiettyjä tasoja kun oikein tarkkaan katsoo... Täytyy yrittää jatkossa ottaa vähemmän tuhmia kuvia.
     
  4. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Toi putken olis hyvä näkyä kokonaan, kuten aikaisemmin jo mainittiin... ja mielenkiintoisemmaksi kuvan tekis, jos sieltä putkesta olis just vaikka isohko vesipisara tipahtamaisillaan...joka tietty näkyis vislä varjossakin.

    Tulipas negatiivis sävytteinen kommentti... mutta muuten tosta ei oikein irtoo muuta. Tosin valon ja varjon leikki on ok ja toi betonisokkelin tekstuuri.
     
  5. Hmm... täytyy varmaan seuraavalla jokirantareissulla ottaa toi kuva uusiksi. Kohta siellä voikin käydä vaikka päivittäin kun laivojen terassit aukeaa \o/. Tohon touhutippaan en kyllä pääse millään vaikuttamaan.

    Kyl maar negatiivine hyvä o. Eli sokerista en ole tehty, josta seuraa, että vettäkin saa niskaan kaataa.
     
  6. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Menee jo metafysiikan puolelle, eli aika taiteellista sanoisin :) Paikkaa en mä(kään) enää tunnista, veikataan kuitenkin Itäistä Rantakatua?