Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Omnium Gatherum

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 4 Maaliskuu 2007.

1. Anonymous

Anonymous Guest

Curium Metal Fest 2.-3.3.07 @ Gloria
    Tsekkaa kaikki kuvat:
    http://stock.noiseshooter.com/thumbnails.php?album=34

Harmi, että piti poistua eilen Belgestä ajoissa "töihin", eikä päässyt keskustelemaan musakuvauksesta asiantuntijoiden kanssa :(.

Tässä pari Omnium Gatherum kuvaa:

2. Anonymous

Anonymous Guest

Vs: Omnium Gatherum

Uskomatonta sjkeidaa?

3. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
  4. kb

kb

2 235
    0
    0

Ykköskuvassa laulajasetällä on kova yritys mutta yleisössä on vaan rokkipoliiseja. Itse olen mieltynyt rajaamaan rokkipoliisit kuvista poijes (tai sitten ottamaan kuvat sillon kun siellä joku jaksaa heilua, jos sellaista erehtyy tapahtumaan), vaikka tietystikin tuon voi nähdä myös mielenkiintoisena, öh, "jännitteenä".

Kävin muuten kuvaamassa ekan klubikeikan taannoin Helsingissä (Nosturissa, Femmagaala), ja jäin miettimään, että noinkohan täällä Jyväskylässä olisi huomattavasti rokimpi meininki. Oli eka kerta kun millään keikalla näin sen ilmiön, että eteen paineaitaan nojaaamaan ei tullut ilmeisesti ketään ja minä sentään olen muutamalla keikalla ehtinyt käymään. Kyseessä oli tietysti ajoissa aloittanut lämppäri, mutta ihan hyvin ne veti (toisin kuin valomies ko. bändin kohdalla, en tiedä jaksanko vääntää niitä kuvia ollenkaan esiin).

Kakkoseen vois lisätä kohinaa.

5. Anonymous

Anonymous Guest

Riippuu vähän bändistä. Kyllä Nosturin keikoilla on ollut yleensä tunnelmaa, varsinkin pääesiintyjän ollessa lauteilla. Tuolla Curiumissa jengi oli selvästi tulleet katsomaan vain muutamaa bändiä ja jotkut aktit eivät tuntuneet kovasti innostavan. Esim. Norther ja Rytmihäiriö saivat yleisön pähkinöiksi.

Vai kohinaa lisää... :).

6. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

njääh,mene pilalle söpöperuspuhallusirvistys..

7. kb

kb

2 235
    0
    0

Näenköhän ensi viikolla tuttuja Nosturissa kun käyn kuvaamassa kahtena iltana, Raised Fistin ja Cannibal Corpsen... Silloin luulisi pitinkin pyörähtävän. Jos ei, ni mä jään tänne keskisuomeen mököttämään kunnes opitte käyttäytymään siellä etelässä.

8. Anonymous

Anonymous Guest

Nähdään ainakin toisena iltana ja eiköhän se pitti pyöri :).

9. Vs: Omnium Gatherum

Hyvä pointti.
    Juu, kilpailusta ei tietoakaan, ja noita kuvia jäädään ehdottomasti odotteleen.