No niin päivitystä ilmoitukseen... Arvasinkin, ettei tavara mene pakettina kaupaksi, joten myydään kappaleittain. Tavarat joita ei ole hinnoiteltu, niin voin antaa sille mukaan kaupanpäälle, joka ostaa paketin könttänä. Muuten roudaan nuo vaikka jonnekkin kirppikselle. -Canon T-90 100€ -Canon FDN 135/3.5 ”uusi” 60€ -Canon FDN 28/2.8 *MYYTY* -Canon FDN 100/4 Macro 150€ -Canon FD 85/1.8 s.s.c. + vastavalosuoja *MYYTY* -Canon FD 35/2 + vastavalosuoja 100€ -Canon FDN 50/1.4 + vastavalosuoja *MYYTY* -Canon automaatti loittorengas fd 25 +alkuperäinen nahkakotelo ”uusi” 50€ -Minox 35 ML + Minoxin harmaa suodin, jossa kuminen vastavalo suoja 100€ -Canonin oma (nahkapintainen?) kova laukku (70-80 luvulta?) MYYTY -Haman kameralaukku *MYYTY** Seuraavat ovat kaupantekijäisiä, koko paketin ostajalle. -Canon lankalaukaisin -Leiva pradovit p150 dia proikkari -lankalaukaisin hama -säilytys pussukoita -2 polarisaatio suodinta (72mm + 52mm) -Cokin suodin pidike 52mm +keltasuodin -Braunin varsisalama 370BVC -Metzin salama 20bc6 Kaikki laitteet hyväkuntoisia, lukuunottamatta leican proikkaria, joka on muuten a-luokkaa paitsi mekanismissa on jotain häikkää jolloin kauko-ohjaimesta dian vaihto takkuilee. vaihto sujuu itse vaihtimesta. Canonin kaikki putket tulevat omilla takatulpillaan, paitsi yhden takatulpan vajaus on (objektiiville joka on kulloinkin ollut kamerassa kiinni), 100 millisen macron etutulppa on jokin muu kuin canon. Mainittakoon vielä loiton ja 135 millisen kohdalla, kun luonnehdin niitä "uusiksi" ne todellakin ovat suoraan tehtaalta tulleita häpeämättömät, sillä kun aikoinaan olin valokuvaamossa töissä, omistaja jostain käsittämättömästä paikasta oli löytänyt paketeissa olevia korkkaamattomia loittoja ja putkia. Ja näitä ei ole käytetty kuin muutaman kerran, eli menee jo keräily vehkeisiin. Canonin vanha laukku on sisustaltaan punaista samettia, jota olen itse joutunut modailemaan ja tästä johtuen sametissa on repeämää pohjassa. Tästä muuten saa siistin retrolaukun. Lähestyä voi puhelimitse: jarno / 0456391655 tai mailitse (jota luen aika harvoin): r9koja00@students.oamk.fi Ja laitteet sijaitsevat pohjois-pohjanmaalla, saapi käydä töllistelemäänkin.