Nikon D300 sn: 4043408 15.4.2009 klo 8:10 - 17:00 Helsingin Vallilassa Päijänteentieltä ruskeasta Peugeot 407 farmarista takasivuikkuna rikkomalla. Lisäksi: Sigma AF 18-200mm F 3.5-6.3 s/n 10690512 Sigma AF 80-400mm F 4.5-5.6 OS, s/n 3001495 Sigma AF 18-50mm F 2.8 s/n 1006544 Sigma AF 30mm F 1.4 s/n 2014585 Nikon AF 85MM f 1.8D s/n L 613937 Tokina AF 12-24mm F 4 s/n (pitää vielä etsiä kuittia) Salama SB600 s/n 2301831 Akkukahva MB-D10 s/n 2102N04 SM-606 kaukolaukaisin Muutama CF-muistikortti, ym pienempää. Tavarat mustassa Lowepro AW 5 -laukussa. Jos jotain näistä tullaan kauppaamaan, tai muuten saat vihiä niin voit laittaa yv:tä tai soittaa 040-5712200.
Vs: Varastettu Nikon D300 ym !! Erittäin ikävä tapaus, kyllä itsellä tulisi itku jos oma kalusto varastettaisiin. Mutta mutta...minkä ihmeen takia olet jättänyt noin arvokkaan kaluston koko päiväksi autoon?
Vs: Varastettu Nikon D300 ym !! Hei älkää nyt kääntäkö puukkoa haavassa, ottaa varmaan aivoon muutenkin. Toivottavasti vakuutuksista on apua !
Vs: Varastettu Nikon D300 ym !! Mun muistaakseni nää autoon jätetyt kameralaukut ja läppärilaukut on just niitä joita vakuutukset eivät yleensä korvaa.
Vs: Varastettu Nikon D300 ym !! jep..riippuu kai vähän vakuutuksesta..kaveri kyseli pohjolasta eikä korvaa mut ku kysyin ifilta niin pitäisi korvata.
Vs: Varastettu Nikon D300 ym !! Joo Tapiola korvaa vaikka itse unohdat. Riippuu tosiaan paljon vakuutuksesta. Mutta selvitä asiat vakuutusyhtiön kanssa, sittenhän sen tietää. Suuret osanottoni tavaroidesi puolesta. Itse pyörämyyjänä voin sanoa että myös polkupyörävarkaudet ovat nykyään jokapäiväistä asiaa, ei niissäkään lukot auta. Mut anyway, toivotaan et jostain huuto.netin/keltaisen pörssin kautta ilmaantuu nuo sun tavarat esiin.
Vs: Varastettu Nikon D300 ym !! Jep näin taitaa mennä, paitsi jos auto on kotipihassa, silloin irtain menee kotivakuutuksesta, tämä oli Pohjolan käytäntö joskus, kun autosta vietiin kaikki: sterkat autovakuutuksesta, mut cd:t ja muut irtoroinat kotivakuutuksesta. Se on ihme juttu (kuten täälläkin on käsitelty) miksi auto on eri kuin kiinteistö, mielestäni kiinteistöstä on sisältä helpompi anastaa tavaraa kuin autosta. Peruste: monissa autoissa on hälytyslaitteet jne, mitä ei kiinteistöissä ole.
Vs: Varastettu Nikon D300 ym !! Edelleen varastettuna. Vihjeestä, joka johtaa tuotteiden palautukseen, luvassa useamman sadan euron palkkio. (Kiitokset kaikille eriasteiseta osanotosta. Vakuutus korvannee tiettyyn maksimiin, joka ei tässä kata kuin ehkä alle 20 prosenttia)
Vs: Varastettu Nikon D300 ym !! Tämä lienee turhaa jälkiviisautta, mutta mä laitan kameralaukun takakonttiin kun jätän pysäköityyn autoon.