Vs: Vanhojenpäivän satoa (kuva lisätty) Hieman tarkennus heittää kasvojen olennaisimmista osa-alueista. Päälaki, korva ja osa skönehelmistä ovat saaneet parhaimmat siivut mainitusta herkusta. Ilme ja tunne on aivan "kivat" kyllä. Valitettavasti ne eivät nyt aivan riitä... maksimissaan sellaiset 6,5/10 (pisteytyksellä yhdestä zybään). Korkeintaan. Tasonpudotusko menossa ? - Erska
Vs: Vanhojenpäivän satoa (kuva lisätty) Olisi hauska nähdä pikkuriikkisen avoimempi (vähemmän kropattu) versio tästä. --# mab
Vs: Vanhojenpäivän satoa (kuva lisätty) Joo Erskaa peesaten. Kukas tän kuvan on ottanut? Vähän on laajakulman tuntua, mikä tietysti on jees jos pyrkii imartelemaan mallia klyyvaria isontamalla. Piiskaa tulee foorumin vankan henkilökuvaaja statuksen ansiosta. (luottamuslause)
Vs: Vanhojenpäivän satoa (kuva lisätty) Hmm- kyllä kun isoa tiedostoa tarkastelee niin tarkennus on silmässä. T Jukka
Vs: Vanhojenpäivän satoa (kuva lisätty) Tossa näyttää ettei ole. Turha tästä on vääntää, näen kuten näen. Kyllä mä sitä tihrustelin epäröiden, siltä se vain näytti ! Mutta uskotaan kun noin väität... ______________________________________________________________ Uus on lähes täydellinen prinsessakuva. Sinusta on hurjaa vauhtia kehittymässä ansiokas prinsessakuvaaja, ei hupsumpi titteli ja saavutus ! Silloin kun värimaailmaa on jepulis näkee kuinka studiokuvasi ovat kehittyneet (täytyy muistaa että tämä on _valokuvaajana amatöörin_ esittämä mielipide, kuten nämä köik). Tietysti voisi lisätä että kun kaikki on kohdallaan - on kaikki kohdallaan. Kivaa. Hyvää sunnuntain jatkoa sinne maalle ! - E
Vs: Vanhojenpäivän satoa (kuva lisätty) Kiitos kiitos! Se on tosiaan sama, turha vääntää. Paikallisella blurrauksella ja terävöityksellä pystyy jonkun verran korjaamaan. On vain tietenkin niin, että tämä sinipukuinen tyttö on erittäin kuvauksellinen ja hänestä saan jopa minä kohtuullisia kuvia. Täytyisi olla täysi törppö, jos hänestä ottaisi erittäin huonon kuvan. Olen mä kyllä siinäkin onnistunut T Jukka EDIT: aikaisempaan kommenttiisi liittyen, olet oikeassa myös siinä, että en yritä mitään ihmeellistä näillä kuvilla. Olen todennut, että mä kehityn parhaiten kuvaajana, kun yritän ottaa mahdollisimman hyviä perinteisiä kuvia. Luovat taiteelliset ja syvälliset kuvat, joissa on sanomaa, eivät ole oikein minua varten. T Jukka
Vs: Vanhojenpäivän satoa (kuva lisätty) Älä vähättele luovuutesi siemenien kasvupotentiaalia. Sinussakin asuu pikkuinen suuri taiteilija. Kaikissa meissä asuu. - Erska