Täällä on paljon foorumilaisia jotka eivät ole ammattikuvaajia.Aloitankin esittelyn jossa kerrotaan oma ammatti tai tilanne tällä hetkellä.Toivottavasti en jää ainoaksi. Olen bitumieristäjä(katot),matkatöissä pian 20 v. t kimo
Vs: "Siviiliammattisi" Morjens! Entinen matkapuhelinjärjestelmä spesialisti. Kiertelin pitkin maailmaa viimeiset 15 vuotta ja nyt sitten terveyden petettyä olen määräaikaisella sairaseläkkeellä ja odottelen ratkaisua työkyvyttömyyseläkkeestä/uudelleenkoulutuksesta.
Vs: "Siviiliammattisi" Olen jo muutaman vuoden eläkettä nauttinut, osa-aikaisesti teen vammaispalvelualan töitä.
Vs: "Siviiliammattisi" Tuolta esittäytymisestä sen voisi tietysti käydä lukasemassa, mutta lyhyemmin kerrottuna olen ollut viimeiset 36v tuotekehityspäällikkönä, vielä 1,5v ja sitten (mielestäni hyvin ansaitulle) eläkkeelle ;D
Vs: "Siviiliammattisi" Vois myös mainita jos edes satunnaisesti tekee rahaa myös kuvaamalla. Minä en ole myynyt kuviani.
Vs: "Siviiliammattisi" Myöskin tutkija, ainakin toistaiseksi. Vielä ollaan ns. valmistumisen jälkimainingeissa, saa nähdä mihin maailma tuoreehkon DI:n heittää. Eipä ole kuvistani kukaan vielä maksanut, en toisaalta ole yrittänyt myydäkään. En kehtaisi, ainakaan vielä
Vs: "Siviiliammattisi" Vaikea kysymys, jos ammatin pitäisi kuvata nimikettä elämiseen tarvittavalle rahalähteelle... Lähinnä kai sitten koroilla (sis. myös itse maksetun varhaiseläkkeen) eläjä nyt, kun olen vähentänyt kouluttamistakin. Ex. mainoskuvaaja, joka ei kuvaa enää kenellekään rahasta. -p-
Vs: "Siviiliammattisi" Koti-isä ollut jo muutaman vuoden kaikkien kolmen lapsen kanssa. Kohta pitäisi vääntäytyä taas sorvin ääreen mikä tuntuu kevyeltä ja mielekkäältä vaihtelulta (koodari).
Vs: "Siviiliammattisi" 12 vuotta museokuvaajana (arkkitehtuuri/kuvataide), vuodesta 1990 valokuvataiteilija, vuodesta 2012 eläkeläinen, joka kuvaa satunnaisesti arkkitehtuuria ja työskentelee edelleen valokuvataiteilijana. Kapa
Vs: "Siviiliammattisi" Perkele,eikö täällä ole muita fyysisen työntekijöitä kuin minä Taidan olla väärässä seurassa.Itseppähän aloitin t kimo