Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Vanhan Hensel-studiosalaman heijastimia

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana uusitupa, 9 Heinäkuu 2009.

1. uusitupa

uusitupa Member

32
    0
    6
    Ostaisin pois nurkissasi mahd. kuljeksivat vanhanmallisen Henselin heijastimet, softboxit yms. Kiinnostukseni kohteet ovat niitä, jotka lukitaan välähdyspäähän vipukiristeisillä 'koukuilla'.
    Myös joku kokonaisvaltaisempi ostos - kuten välähtämisensä lopettaneen koko setin osto - voi tulla kyseeseen.

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Vs: Vanhan Hensel-studiosalaman heijastimia

Onko sinulla tietoa, että systeemi olisi Henselillä joskus muuttunut?  Itse olen kohdannut vain yhdenlaisia heijastimia ja kahdenlaisia välähdyspäitä.  Välähdyspäihin on kuitenkin sopineet samat heijastimet.  Toisissa päissä on ollut erilliset sormin ruuvattavat kiinnitykset, toisissa yksi pikavipu on ohjannut "koukkuja".

3. uusitupa

uusitupa Member

32
    0
    6

Varsinaista tietoa minulla ei ole, mutta kerran, kun yritin tyydyttää tarvettani arjalaisvoimin ( hensel blitz bei shopwelt.de ), minulta kysyttiin, pitisikö wokkipannujen olla vanhemman vai uudemman malliseen sopivia. Reippaana poikana päättelin tästä, että joku muutos olisi tapahtunut.

4. stabacus

stabacus Member

578
    0
    16

Vinkkinä vain että muistaakseni Bowensin vanha kiinnitys sopi myös Henseleihin. Bowens käy Henseleihin mutta ei toisinpäin.