Ostaisin pois nurkissasi mahd. kuljeksivat vanhanmallisen Henselin heijastimet, softboxit yms. Kiinnostukseni kohteet ovat niitä, jotka lukitaan välähdyspäähän vipukiristeisillä 'koukuilla'. Myös joku kokonaisvaltaisempi ostos - kuten välähtämisensä lopettaneen koko setin osto - voi tulla kyseeseen.
Vs: Vanhan Hensel-studiosalaman heijastimia Onko sinulla tietoa, että systeemi olisi Henselillä joskus muuttunut? Itse olen kohdannut vain yhdenlaisia heijastimia ja kahdenlaisia välähdyspäitä. Välähdyspäihin on kuitenkin sopineet samat heijastimet. Toisissa päissä on ollut erilliset sormin ruuvattavat kiinnitykset, toisissa yksi pikavipu on ohjannut "koukkuja".
Vs: Vanhan Hensel-studiosalaman heijastimia Varsinaista tietoa minulla ei ole, mutta kerran, kun yritin tyydyttää tarvettani arjalaisvoimin ( hensel blitz bei shopwelt.de ), minulta kysyttiin, pitisikö wokkipannujen olla vanhemman vai uudemman malliseen sopivia. Reippaana poikana päättelin tästä, että joku muutos olisi tapahtunut.
Vs: Vanhan Hensel-studiosalaman heijastimia Vinkkinä vain että muistaakseni Bowensin vanha kiinnitys sopi myös Henseleihin. Bowens käy Henseleihin mutta ei toisinpäin.