Vs: Mä lähden armeijaan Meiltäkin yksi fruittis lähtee sinne, huomenna Hyvä ilme mallilla kuvassa, Higg
Vs: Mä lähden armeijaan Mitä ihmettä nuo vaaleat viirut molemmin puolin kalloa ovat? Ei hyvä. T Jukka
Vs: Mä lähden armeijaan Vieläkö sinne on pakko mennä? Hyvä kuva,viirut kai jotain hiusvalo viritelmää.
Vs: Mä lähden armeijaan Kivasti tuo sun hunajakennos valaisee kasvot tummuen reunoille, sitä oilis ihan himpunverran nostaa kun toi nenän varjo lievästi poskella. Ootko kokeillut rajata kuvia 4:3 suhteelle?
Vs: Mä lähden armeijaan En kokeillu rajata. Vasen reuna mustana on tarkoituksellisesti kuvaamassa tätä hetkeä. Viirut on ns. hiusvalon aikaan saamaa joka sitten piti muuttaa korkovaloksi ja täytyy todeta että tällä kalustolla en päässyt toteuttamaan korkoavaloa haluamallani tavalla. No ei ne mua haittaa. Sopii kuvaan minusta ja saa olla muutakin mieltä niiden olemassa olosta. Molemmat kuvat eli se Johanneksen ja tämä Saulin kuva on toteutettu neljällä salamalla. -Canon EX480 II +Hahnel trikkeri vastaanotin+ omatekemä snootti -Yongnuo 480+ omatekemä snootti -2/D-Lite + heijastava varjo -4/D-Lite+ hunajakenno Snootin teko ohjeet tässä. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,64691.0.html
Vs: Mä lähden armeijaan ^thnx näistä tiedonmurusista. Mukava kun saa infoa, niin me aloittelijatkin (tai siis minä itse) päästään pätkä eteenpäin.
Vs: Mä lähden armeijaan Kiva jos joku saa jotain. Toinen versio samasta setistä on tässä. Ja kyllä mä taidan suorakaiteena pitää kuvan. Jopa lisäsin sitä tähän.
Vs: Mä lähden armeijaan Nätti taustakangas ja ihan hyvä kuva, joskin rimmivalo ei sovi tähän mokkerikampaukseen...