Vs: Hääjuttui Viimeinen Brenizer on hieno, hyvin onnistunut. Toinen on kaunis ja klassinen, hyvä. Ekassa tuntuisi olivan potentiaalia hyvään, on siis nytkin erilainen ja hyvä. Mutta tuon puun sijoittaminen kohteiden pään taaksi kummastuttaa, iseäni ainaskin. Mutta hyvää settiä.
Vs: Hääjuttui On se sitä. Tuo tekniikka on sellainen, että kun se viedään äärimmäisyyksiin, niin ei näytä enää luonnolliselta. Silti on myönnettävä, että hyvin teknisesti tehty tämä Brenizer-panoraama.
Vs: Hääjuttui Ensimmäisen vinous häiritsee aika lailla vaikka ymmärrän että siten on mies saatu suoraan.
Vs: Hääjuttui Yhteisesti kiitokset kommenteista, tuntuvat tätänykyä olevan satunnaisemmalle postailijalle tiukassa. Tuo oli vähän hankala paikka saada ympäristö mieleiseksi, ainoa istumista sietävä alusta jossa yleensä sai tuon puukäytävän näyttämään joltakin. Puun takana on kirkasseinäinen rakennus, joka ei oikein taustaksi mennyt ja olisi rikkonut taustan linjat ikävästi. Onneksi oli sen verran valoja mukana, että sai erotukset hiuksiin. Aikaa kun jäi niin pitihän se brenizer vääntää ensimmäistä kertaa, tottakai nuppi väännettiin heti yhteentoista, kuka nyt jättää puolitiehen kun tekemään alkaa. 70+1 ruutua 200mm@2.8. Jälkeenpäin kun miettii niin aiemman setin paikoissa olis ollut kans saumaa siisteihin juttuihin tän kanssa, pitää käydä toistekin.
Vs: Hääjuttui Foorumit perustuvat vastavuoroisuuteen. Satunnaisten postailijoiden pitäsi kommentoida muiden kuvia ennen kuin on "oikeus" odottaa mitään. Olet tainnut sanoa jotain jonkun kuvasta vuosi sitten.
Vs: Hääjuttui Oliko perjantai-illan kunniaksi tullut nautittua neuvoa antavaa vai haluaisitko vähän avata tätä?
Vs: Hääjuttui Ei ole mitään nautittu perjantaina. Kuvat eivät mielestäni ole sen tasoisia, joista korvausta kehtaisi pyytää - itse en ainakaan kehtaisi
Vs: Hääjuttui Olis syytä vähän avata mitä tällä "tasolla" tarkoitat. Tälläisestä kritiikistä ei ole mitään hyötyä. Mun on tosi vaikea kyllä ymmärtää mitä sinä katsot ja näet valokuvissa. Omiin kuviisi kohdistuvaa asiallista kritiikkiä et halua tai kykene käsittelemään ja sitten lataat tälläistä tyhjänpäiväistä ja tökeröä tekstiä muille. Minun nähdäkseni nämä on teknisesti kaikinpuolin kelpo kuvia. Valoiltaan ja käsittelyltään onnistuneita. Teatraalisia ne on, en tälläisiä kaipaisi omaan perhealbumiin, mutta ymmärrän hyvin että tämäntapaiselle on tilausta.
Vs: Hääjuttui Tämä on varmaan suurin syy miksi nämä foorumit on jääneet vähemmälle. Mua ei isommin haittaa jos joku kirjoittaja ei mun kuvista tykkää, mutta tämäntyyppinen puskista lauottu tyhjänpäiväinen vittuilu ärsyttää. Vilkaisin tosin heittäjän viiimeaikaisia viestejä ja ärsyyntyminen lieveni, minkäs tuo itselleen voi.
Vs: Hääjuttui Nämä tuli jo toisaalla pongattua aikoinaan ja silloin tosiaan huomio kiinnittyi tuohon viimeiseen valokuvaan. Hyvin toimii tuo efekti. Hyviä valokuvia kaikki.
Vs: Hääjuttui Miksi ensimmäisessä kuvassa morsiamen on annettu lysähtää ryhdittömästi kasaan? Ei ammattimaisessa kuvaamisessa moista tule hyväksyä. Toisessa on liian tiukka rajaus, käsi on poikki kyyvärvarresta. Viimeinrn kuva on sävymaailmaltaan karmea. Siksi toivon, että nämä on otettu kaverille maksutta. Valon käyttökin on vähän hakusessa. Lunnifer: missä kohtaan en osaa ottaa kuviini kohdistuvas kritiikkiä vastaan? Drinkketi: missä kohtaan katsot viimeaikaisten postauksieni aiheuttavan asenteesi kirjoitteluani kohtaan?
Vs: Hääjuttui Ehkä olen väärässä. Jos tätä on tarve jatkaa niin jatketaan jossain muualla kuin tässä ketjussa. Tässä sulla on ihan validi kritiikin aihe. Yksinään tämä ei kuitenkaan riitä selittämään tökeröä ulosantiasi. Nämä ovat sun mielipiteitä. Toisen kuvan rajaus voisi minustakin olla väljempi, mutta toi sun peruste on kuulostaa kamerakerhossa opitulta ja väärin ymmärretyltä säännöltä. Minusta toimii näinkin, väljyydellä tarkoitan, että olisin jättänyt nutturalle ja hiuksille hieman tilaa reunoille. Viimeisen sävymaailma ei ole myöskään sellainen mitä itse suosin, mutta sen sanominen karmeaksi ei ole rakentavaa. Se on sinun mielipide. Syy miksi tähän ylipäänsä vastaan on kuitenkin toi viimeinen lause "Valon käyttökin on vähän hakusessa". Jätätkö tarkoituksella auki, jotta pääsisit jatkamaan kanssamme keskustelua? Vai oletko sitä mieltä, että tuo lause avaa riittävästi tarkoitusperiäsi? Minulle ei avaudu. Varmasti asioita voisi tehdä toisin, mutta minä en näe valonkäytössä mitään mikä oikeuttaisi tuollaisen ylimielisen sävyn. Jos sinua jokin häiritsee noin kovasti niin sinun täytyy osata sanoa se konkreettisemmin.
Vs: Hääjuttui Missään tapauksessa käsi ei ole poikki kyynärvarresta, ainakin minä pystyn vetämään linjan olkapäästä sormiin niin, että viiva kulkee koko ajan käden päällä eikä edes ihan lähellä reunaa. Rajaus on mielestäni hyvin elävä. Kolmas kuva on varmasti juuri sellainen kuin on haluttukin, vieläpä työn takana. Kaikista eivät kaikki pidä, mutta se ei edellytä valitsemaasi kielenkäytön sävyä.