Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

MYYDÄÄN vanha saksalainen kamera

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana lissu!, 14 Marraskuu 2016.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. PKivireki

PKivireki Active Member

729
    36
    28
    Re: vanha natsi saksan kamera

Jos ei eBayn pyynnit hyväkuntoisista ja ehjistä kelpaa referensseiksi, niin käy toki kysymässä norsunnussiman ja epätäydellisen itäkamerasi käypää arvoa parhaimmilta asiantuntijoilta mitä löytyy: Kamerahuolto Mustonen & Laine Oksasenkadulla, siinä Temppeliaukion kirkon kainalossa.

2. lissu!

lissu!

27
    0
    0

mitä sä tuut aukoo naaamas hahaha :D ota iha rauhas siel , mun ilmotus saa ostaa tai ei , ei tarvii tulla avautuu , :D menikö tunteisii kenties ja joo käyn siellä :D

3. lissu!

lissu!

27
    0
    0

kyllä ymmärrän, ja asia puhetta puhut . tossa mun sivulla on paljon linkkejä ihmisä laittanu tuosta mun kamerasta , jos kiinnostaa käy katsomassa. ja tuo mun hinta pyyntö on vain heitto ! kyllä mä voin sen myydä halvemmalla ku ei oo huippu kunnossa yms.

4. lissu!

lissu!

27
    0
    0

ootko vihane mun kameralle ku se on sun mielest norsunnussima voivoi hahahha aikuisii ihmisii tääl alottaa draamaa väärällä sivustolla :D

5. lissu!

lissu!

27
    0
    0

ja joo on se huonoskunnos mut tarvii tulla puhuu noin rumasti mulle kiitos ! aikuinen ihminen

6. lissu!

lissu!

27
    0
    0

ei vitsit en osaa käyttää tota sivustoo, rekisteröidyin mut en nää mistä sais laitettuu mitää myyntii koska siel on vaa myynnissä jo kameroita voi ostaa mut en löydä mihin voisin laittaa omani myyyntiin :( ?

7. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

22 668
    622
    113

Missä sun sivu on?

Mulla on tallessa tällainen sivu. (liite) Siihen verraten taso on nyt laskenut mutta tyylilaji on sama.

Liitetyt tiedostot:

8. lissu!

lissu!

27
    0
    0

siis lue mun sivulla kommentit nii niissä ihmiset on laittanu linkkejä mun kamerasta :)

9. lissu!

lissu!

27
    0
    0

en nää tost kuvast mitää, jam eni vähä ohi nyt mitä sä haet nyt :D

10. lissu!

lissu!

27
    0
    0

hahaahahahahahahah vituttaako joku

11. Mirrored

22 668
    622
    113

No siinä on toinen kamera aluksi mutta sivun loppua kohden alkaa osua linkit samanlaisiin. Hp.20 olisi paikallaan minun nähdäkseni koska kunto näyttää olevan kehno, ellei tässä piile mukana jotain suoraan sanomatonta. Yleisemmin tuollaisia löytää kirppiksiltä 0,5-5 eurolla.

12. lissu!

lissu!

27
    0
    0

vitut löytyy ja jos löytyy ni se on joku vitu kopio ryssiltä tai muualta !! ja vittu mikään kamera ei maksa 0.5 senttii hahahaha huh huh

13. diefenbaker

diefenbaker Well-Known Member

3 298
    916
    113

Kyseessä siis huutokauppaliike. Ei voi itse myydä, vaan ne myy sun tavarat ihan oikeassa huutokaupassa provisiopalkalla. Lähetä vain se kamera suoraan heille ja kun kyseessä ilmeisesti aika arvokas kamera, itse lähettäisin kyllä vakuutettuna EMS pakettina. Maksaa noin 50-60€ Itävaltaan, mutta se on nyt pieni investointi.

14. lissu!

lissu!

27
    0
    0

toi on 50 luvult kamera ni vittu kyllä se maksaa enemmä ku sun vitun 5 senttii :D

15. Mirrored

22 668
    622
    113

Helsingissä on toki hinnat korkeammat kuin muualla Suomessa. Ehkä sun tosiaan kannattaa suunnata maailman suuremmille vesille jos meinaat oikein tilin tehdä tämän realisoinnissa.

0,5 euroa minä kirjoitin. Se on sentään viiskybää sentteinä. Helsingissä voi olla että 5 euroa on sellainen alin hintalappu kirppiksilläkin, minkä alle ei mitään tarjotakaan.

16. lissu!

lissu!

27
    0
    0

ok ja ok , ja moikka sulle hahahah

17. Mirrored

22 668
    622
    113

Moikka sullekin. Oot kiva.

18. lissu!

lissu!

27
    0
    0

moi sulle taas säki oot kiva

19. rarehanu

rarehanu Active Member

502
    122
    43

Se on ihan sama mihin ton kuntosen kameran laittaa myyntiin, siitä ei montaa euroa saa.
    Keräilijät jotka tollasia ostaa, niille pitää olla mahdollisimman hyväkuntoinen, että siitä enemmänkin rahaa saisi + vielä mahdollisimman harvinainen merkki/ malli.
    Ton ostaa ainoastaan joku, koristeeksi.

20. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 534
    1 004
    113

Täällähän on tuttu vänkääjä ketjussa :)

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.