Kukaan ei näemmä kommentoi kuvaa sällistä joka tässä jöpöttää Kommentoidaan sitten itse... Hetki hyvä, mun ilme on minusta onnistunut ja valo on aika hyvä... tosin kuvassa on se paljon keskustelua foorumilla herättänyt "ristivarjo", joka pomppaa nykyään kuvia katsoessa minulla ainakin liiankin selvästi esiin. Eli kuvan henkilöllä (minä) on nenän ja vasemman puolen kasvojen välissä varjo, joka ei jatku luonnollisesti syventyen korvaa kohti, vaan väärin sijoitettu heijastin valaisee vasemman reunan liiallisesti. Heijastin olisi pitänyt suunnata/sijoittaa niin, että varjoa kevennetään kasvoilta, mutta ei tuoda kokonaan varjossa olevaa esiin, eli tavallaan kasvoille olisi pitänyt saada gradientti tummuen nenästä korvaan päin vähitellen. Ristivarjo siis pilaa kuvan. Muuten olen tykännyt kuvasta aiemminkin, silloin kun pikku porukalla miljöömuotokuvaista opiskeltiin. Pidän myös siitä miltä kuvassa näytän, jostain syystä en aina onnistu, varsinkaan hymyillen ps. ja jotta joku ei sekoittaisi, niin olen kuvassa vaan mallina, tarkennus otti kuvan.