Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

haikeita kuvia

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Papu, 25 Lokakuu 2005.

1. Papu

Papu

789
    0
    0
    Tällaisia innostuin kokeilemaan. Alempi malli halusi välttämättä, että häntäkin kuvataan, harvinaista ;)

2. Ylemmän toonaus ei oikein ole mun makuuni, mutta alempi on sitäkin hienompi - katse, huulten asento, hiukset, haikii - tosi hyvä!

3. I like. Minun makuuni. Silmät on IN.

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Itse taas pidä enemmän tuosta ylemmästä. Ei missään tapauksessa huomoja kumpikaan. En osaa selittää tarkemmin.

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Alempi parempi. Ehkä rajauksen vuoksi. Lisäks tyttösen ilme on ihana.

6. Alempi on huippu! Viattomuuden ylistys... Sopisi muuten levyn kanneksi. Vielä paremmin lp-levyn, joita valitettavasti ei tehdä enää. CD:ssä kuvat menee jotenkin hukkaan...

7. Papu

Papu

789
    0
    0
    Totta.

Toi ylempi kuva tulee ehkä monitorilla liian liki, itse katselin säätelyn tuloksia parin metrin päästä ;).

8. Jaa, nämä jääneet positiivista kommenttiani vaille. ;D Laitetaanpa siis se tähän!

9. Herkkää on niin, että puistattaa. Kuvina tietenkin ok.

10. Juki

Juki

313
    0
    0
    Joskus Vk -netin aikoina innostuin muistaakseni povaamaan alemman kuvan ladylle uraa varsinaisena mallina. Olisiko silloin ollut 1-2v, ja nykyisin vastaavasti enemmän. Miniskidinä opittu kameratottumus näkyy tässä kuvassa paremmin kuin hyvin ja on varmasti pitkälti onnistuneen kuvan taustalla.