Niin. Linjat katkee jotenkin oudosti, sekä ylhäällä, että alhaalla. (Valokuvausviisaat sanovat, ettei nivelistä katkota.)
Voimaa tai "juttu" puuttuu asetelmasta, valittavasti en pysty järkeviä parannuksia esittämään kirjoittamalla, itse kuvatessa ja ohjatessa sen saa mieleksekseen valaistusta muuntamalla ja mallia veivaamalla (sillä hetkellä mieleiksekseen, ei välttämättä tarkoita, että mitenkään varmasti onnistuisi).
Ponnettomuutta ehkä mutta näen tässä paljon hyviäkin seikkoja (eikä rajoitu tissiin). Valon ja varjon raja, ihon pinnanmuodot sivuvalon esiintuomana. Venytys ylös tuo ihmiskehosta esille lihaksistoa ja esteettisesti miellyttävääkin lopputulosta (ei päde itse allekirjoittaneeseen jolta em kaksi seikkaa puuttuvat). Kuitenkin polvien leikkaus on ikävä. Käsien ei niinkään pahasti. Vaakaformaatti on mielenkiintoinen valinta. samoin keskiakselille sommittelu. Ehkä hiukan vasemmalle kuvassa olisi voinut olla parempi, ei kuitenkaan liian selvästi. Tosin tuolla valon ja varjon rajalla ja keskiakselilla on haluttu kertoa valosta ja varjosta.. Ylläri. Neliöformaatti ratkaisi tuon vaakaongelman ja korostaisi kahta puolta entistä paremmin, mutta pystykuvana olisi ehkä konservatiivinen (voiko tissikuvan yhteydessä puhua siitä?) ratkaisu. Ei huono. Vesku
Ei huono minustakaan. Rajaisin kyllä vaan tuon vasemman tyhjän tilan pois, siis neliöksi naps. Mv plussaa.
huomasin juuri itsekin tuon tökerön rajauksen polvessa, siis kuvaa ei ole rajattu vielä mitenkään, joten kiitoksia kommenteista
Hyvä mv-kuva, neilömuoto olisi ollut plussaa, mutta kun ei niin hyvä näinkin. Mutta.. Kun malli olli jo lähes alasti, niin miksi jättää nuo pikkuhousut? Eivät istu mielestäni kuvaan, tai olisi ollut kuvana aavistuksen hienompi... Siis tämä minun vaatimaton mielipiteeni. Edit. Piti sanoa, että muuten pidin kuvasta kovasti, hienosti toteutettu.
Kohde on silti mielenkiintoinen. Rajaus ei ehkä tällaisenaan aivan minunkaan makuuni, mutta valaistus toimii hyvin. Kuvasarjassa voisi upota helpommin tällaisena muillekin?
Hyvä kuva miunkin mielestä. Mä olisin kyllä kans rajannut neliöksi, siten että vartalon keskilinja olis 2/3+jotain vasemmalta. Eli oikealta lähes kaikki tyhjät poies ja vasemmalta jonkin verran. edit: typo