Vs: Vanha ja jumissa on hieno sekä taivas että jää! ei minua ahtaus häiritse, kun toimii hienosti taivaan ja jään rajana...
Vs: Vanha ja jumissa Sommitelma on ahdas, mutta sen voi nähdä myös hyveenä. Laidasta laitaan yltävä proomu jakaa hienosti jään ja taivaan. Erinomaiset sävyt tässä kuvassa. Komeata katseltavaa etualalta taivaalle saakka.
Vs: Vanha ja jumissa Ahtaudella yritin saada "paattiin" kokoa ja siitä olisi ollut parempi, jos olisi ollut 40mm laajis 50mm sijaan, jolloin olisin voinut kuvata lähempää. ja hieman alempaa. Ja tuo 5x punainen filsu on ehkä hieman turhankin rankka, mutta nää skannatut "nettikuvat" nyt on mitä on, joten mene ja tiedä... Missään nimessä en rajaisi.
Vs: Vanha ja jumissa Minä nyt tätä tihrustelen miniläppärin näytöltä, ei tässä ainakaan peräpää erotu mitenkään tustalla olevasta metsäkaistaleesta. Yhtä tukkoista mustaa kumpikin, eikä se ole hyvä asia lainkaan. kapa P.s. Jos sen kuuluu olla musta siluetti, niin etupää sitten kanssa, mutta tuo peräpuoli ei saa sulautua mielestäni takana olevaan metsään.
Vs: Vanha ja jumissa Olen ihan samaa mieltä, puista ja tukkoisuudesta. Mutta minkäs tuollaisten suhteen teet... ellet halua softalla niitä puita kaataa.
Vs: Vanha ja jumissa Mulla on pöydällä kaksi näyttöä samassa koneessa, dellin originaali läppärin näyttö ja iso kalibroitu kunnon näyttö. dellistäei todellakaan nääjuuri mitään sävyjä veneen nokastamutta isolla hienosti erottuu kaikki. Mitäs kapa, jos noita sävyjä kommentoidessasi katsoisit kunnon näytöltä...
Vs: Vanha ja jumissa Eikö ollut tilaa siirtyä muutama metri oikealle tuonne nokan suuntaan ja sitten hieman kyykistyä, niin olisi tullut taivas taustaksi? Kapa JW: Myönnetään, ettei pitäisi kommentoida sävyjä kun tihruaa kuvaa onnettomalta miniläppärin näytöltä vanhoilla huonoilla silmillä.
Vs: Vanha ja jumissa Kapa, ois toki oikealla siirtyminen auttanut, mutta kuvakulma olisi muuttunut pois haluamastani, joka oli muutoinkin tällaista: