Vs: Ihon alla Hyvä idea, toteutuskin jees, jotenkin saisi olla ehkä vielä varmemman näköinen siis toi varmenpi? Mulle se ei näytä kovin varmalta, siis minun mielipide.
Vs: Ihon alla Minunkin mielestäni todella hyvä otos! Jari puhui varmuudesta mutta minun mielestäni haamukuva edustaa kohteen epävarmuutta. Ihon alla ei kaikki ole siltä, miltä ulospäin näyttää. Jos kaveri näyttäisi haamukuvan tuntemukset, olisi kuva varmaan otettu peiton alla, koska kohde ei tulisi sieltä pois. Sommittelu on onnistunut hyvin, paikka on loistava (sopivan rauhallinen ja neutraali). Samaa voisi kokeilla esim. ruuhkaisen kadun penkillä. Otapa siitä tehtävä...
Vs: Ihon alla Siis tarkoitan että tuo ei haamukin näyttää simään hieman epävarmalta, Ehkä katse kontakti loisi varmemman ? Mielestäni kohteiden välinen "kontrasti" saisi olla suurempi.
Vs: Ihon alla kiitos paljon kommenteista! huomaan itsekin saman kuin jari, saattaisikohan johtua käsien asennosta.. jos kädet olisivat rehdisti ristissä tai olisivat selkeästi erillään. nyt ovat tosiaan hiukan hermostuneesti "näpräilevät" no ehkä seuraavalla kerralla onnaa..