Vs: Valopurje Tässä silmä lepää, ei voi muuta sanoa. Huolella valittu kuvakulma, fantastiset sävyt ja hieno tunnelma. Millä Tri-X on kehitetty, muistatko?
Vs: Valopurje On kyllä upea otos. Hienot on sävyt ja hulppeat varjot. Onko tuossa vasemmalla jokin heijastus?
Vs: Valopurje Hienoa, perinteet kunniaan! Kuvasta minun täytyy vielä todeta, että se on parhaimpia tämäntyyppisiä arkkitehtuurikuvia, mitä ikinä olen nähnyt. Jostain syystä tämä kuva puhuttelee minua hyvin paljon.
Vs: Valopurje Tämä on loistava,vielä kun olisi pariskunta suutelemassa tuolla kivetyksellä ylälaidassa,mutta hyvä näin.
Vs: Valopurje Juu. Rantakasmarmin läpikulku heti siinä lauttarannassa. Kts: http://www.suomenlinna.fi/index.php?menuid=81&lang=fin&id=C1
Vs: Valopurje Kaunis kuva. Mikä hyrränmuotoinen, kaatumaisillaan oleva kummitusvalo tuossa alareunassa veikeilee ? Joku heijastuma ? Jände. - Eero
Vs: Valopurje Kaunis, klassinen kuva kaikilta osiltaan, ei ihme että Keni on haltioissaan ! (Tuo nimenomainen Rollikan kappale, TRI-X jne...) laittaisin kuiteski enemmän perinteiseen 60 luvun kameraseura kategoriaan kuin arkkitehtuurikuviin. Mulla on, tapiola vielä jäljellä noi kameralehdet ( suurin osa) ja sun" Todellinen arkkitehtuurikuva" painotuote ! Kaikea hyvää alkavalle vuosikymmenelle !
Vs: Valopurje Sehän on ENSILUOKKAINEN optinen virhe. Eihän vähempää voi odottaa aitojen täysmekaanisten Rolleiflexien huippumallilta