Itse en oo kovin innostunut canvastauluihin. Aina sillointällöin joku semmosen tahtoo, niin sitten pitää tehdä. Tähänastisilla tulostuspaikoilla on ollut Canonin tulostimet, ja kuvan säätäminen on niinkuin yrittäis ampua liikkuvaan maaliin, yleensä lopputulos on tumma pxxka, jota ei viitsi edes itse katsella. Tänään kävin tulostuttamassa toisessa paikassa Epsonilla, ja lopputulos on huomattavasti parempi. Oon joidenkin muidenkin kuullut sanovat että tähän hommaan Epsoni olis parempi... Kuinkas teidän kokemukset? Luulis että ihan sama kunhan vaan profiilit on oikein. Pitää varmaan tuohon omaan pikkuvehkeeseenkin jotakin kangasta hommata.
Vs: Canvaksen tulostus Canon/Epson Kanvaasikuvan voi tehdä ihan tavallisesta valokuvasta. Emu rapsutetaan kulmasta irti ja vedetään eroon tukipahvista. Sitten se liimataan kankaaseen ja siinä sulla on kaupallista laatua oleva kanvaasikuva.
Vs: Canvaksen tulostus Canon/Epson Onhan noita tehty pitkään filmiaikana, mutta nyt on kuitenkin kyse tulosteista. Canvastulostekin voidaan lakata tai laminoida.
Vs: Canvaksen tulostus Canon/Epson Mitäpä eroa tuossa tulostamisessa olisi? Kunhan profiili on okein, niin just samalla tavalla se printtaus käy kuin pahvillekin.
Vs: Canvaksen tulostus Canon/Epson Niinhän sen pitäis olla. Mun kokemukset on kuitenkin niin, että Canonilla tulostavat eivät osaa, tai sitten on värkeissä vikaa.