Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Valokuvien komentointia vai jotain muuta

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Jari Siren, 30 Tammikuu 2008.

Henkilö kohtaisesti hauskuutan itseäni aamuisin kahvia juodessa lukemalla kuva kommentointia harhakuvasta Harhakuva.org, ainakin minusta se on äärettömän hupaisaa.
    Samoin pysyy kosketuspinta kouluikäisiin ja muistot miten pirun ilkeitä silloin oltiin.
    Tuota on vaikea yhdistää valokuvaukseen, tosin nuo karkailevat välillä pitkin muitakin foorumeita valaisemassa asiantuntemuksellaan ihmisten kuvia.

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Vs: Valokuvien komentointia vai jotain muuta

Oliko sulla jotain tiettyä esimerkkiä kouluikäisten kommenteista? Alkoi kiinnostamaan.

2. Vs: Valokuvien komentointia vai jotain muuta

Siinähän on linkki missä niitä on, tuolla on lisäksi hauskaa arvuutella kommentoijan ikää, sillä klikaamalla nickkiä näkee käyttäjä tiedoista useimiten iän.
    17v on keski-ikä Harhakuva.org

edit2 --

3. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

[QUOTE>
    [/QUOTE]

Saamarin ikärasistit! Veikkaan että yli viisikymppisiä olisi aika paljon enemmän kuin 10-12 -vuotiaita.

4. Teemu Laine

4 725
    125
    63

En vieläkään löytänyt niitä kommentteja joita pitäisi nauraa? Vai onko kyseessä ns. "unable to locate funny" tilanne? Kiinnostaisi nämä konkreettiset esimerkit hauskoista ja ilkeistä kuvakommenteista.

5. Vs: Valokuvien komentointia vai jotain muuta

Itse asiassa liitin yhden mutta ei ole tarkoitus pahoitaa kenenkään mieltä, tai käsitellä mitään henkilökohtaisella tasolla jotta siis poistin sen samantien sillä kyllähän nämä ihmiset lukee ristiin näitä foorumeita ja kyseinen henkilö olisi saatanut pahoitaa mielensä.
    Mutta en nyt oikein ymmärrä mitä haet, luuletko että tämä on joku provo?
    Sanon nyt vielä kerran että ei kakki mitä kirjoitan ole provoja, enkä tänne ole ajatellut selaisia kirjoittaa, näytää vain siltä että jotkut haluaa lukea provona jokaisen mielipiteeni.
    Ok jos sinusta nuo kommentoinit ei ole hauskoja, niin meillä on ilmeisesti erinlaiset huumorin tajut, ollaa parin tutun kanssa huvikseen lähetelty joitain helmiä tuolta sähköpostilla toisillemme ja meistä ne on hauskoja.

6. Teemu Laine

4 725
    125
    63

Olisin vaan mielenkiinnosta halunnut tietää mikä oli loppujen lopuksi tämän topikin aihe? Se, että sinua nuoremmat eivät saa kommentoida kuvia? Vai se, että kuvien kommentointi on harhakuvassa ala-arvoista? Jos jälkimmäinen, niin haluaisin edelleenkin jotain konkreettisia esimerkkejä esim. linkkien muodossa. Nykyisellään ketjun informaatiosisältö lähentelee nollaa.

7. Vs: Valokuvien komentointia vai jotain muuta

Ei tässä nyt mistään ala-arvoisesta ole kyse vaan mielestäni on hauskaa miten jotkut näkevät kuvan, minulla on itselläni sen ikäisiä lapsia ja ymmäärän hyvin eri kehitys vaiheita varmaan pidän itseänikin nyt lapsellisena 60 vuotiaana jos niin pitkälle pääsen.
    Suhtaudun noihin vähän kuin lapset kertovat juttuihin, mielenkiinolla miten tuossa iässä tekeminen koetaan ja minulla on näppituntuma että täällä palstalla on paljon ikäisiäni ja vanhempia, jolloin olisi ollut mielenkiintoista kesksutella miten eri aikoina tekeminen koetaan.
    Lähinnä on kyse hertaisista kommenteista ja aika ajoin näkee hyvinkin ilkeitä kommenteja, minä olen noita sillä simällä seurannut ja tosiaan lähetellän parin valokuvaaja tutun kanssa noita perhaita paloja toisillemme.

8. Vs: Valokuvien komentointia vai jotain muuta

Aihe on vielä laajennettavissa valokuvaukseta kiinostuneisuuteen noin yleiselläkin tasolla foorumeilla (siis ei mikää nolla aihe).
    Itselläni on selainen oletus että moni on aluksi ollut kiinostunut valokuvauksesta ja kun perusasiat on tullut tutuksi niin on vain jääty viettämään aikaa, eli oletan että enemmän kuin marginaalinen ryhmä vakiokalustosta foorumeilla ei enään edes ole kauhean kiinostunut itse valokuvauksesta, vaan pätemisestä ja vittuilusta on tullut vain tapa virttää aikaa?
    Siis oletus !!
    Olisi ihan meilenkiintoista tietää koska jotkut on viimeksi kuvanneet ja onko se tuotanut mitää fiiliksiä?

9. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Kuvasin viimeksi ystäväni vaimon hautajaiset. Tuotti voimakkaita fiiliksiä vielä kuvankäsittelyvaiheessakin.