Onko tullut laitettua softboxin sisään lisää kangasta, tapettua hotspotteja softboxista, laitettua voita objektiivin filtterin nokkaan, keksittyä jotain uutta ja mullistavaa? Kerro ihmeessä muillekkin Noita on niin pirusti että ois kiva kuulla muidenkin kikkoja Ite softboxiin tulee teipattua jeesusteipillä x kirjain kulmasta kulmaan tappamaan hot spotti ja joskus modifoitua softboxia tuottamaan vielä pehmeempää valoa jne... ps. pahoitteluni jos kyseinen ketju löytyy jo
Vs: Sinun modifiointi kikkasi Mä käytän akkain naamarasvaa suotimen päällä. Milloin vedeltyä mihinkin suuntaan. Zikzakkia koko vehkeen päälle ja joskus vaan reunoille.
Vs: Sinun modifiointi kikkasi Mulla ei ole vielä hotspotit hyppineet niin pahasti silmille että olisin kaivannut virittelyjä. Tosin ezyssä on kaksi kangasta jo vakiona ja tuikussa vielä se pikkukupu päällä. Mulla on 28mm 1.8 sigma joka on valmiiksi modattu. Jokin kolisee nätisti sisällä, liekkö joku linssi irti tai muuta. Tekee niiiiin pehmeetä ettei tarkkaa paikkaa löydykkään. Pitäis ottaa taas käyttöön ja kuvata artsua.
Vs: Sinun modifiointi kikkasi Ei tää mikään kikka ole mutta laitan silti. Jouduin yhtäkkiä henkilökuvaajaksi eikä mulla ollut salama kalustoa kun tämä sonyn langaton flässi. Jeesus teippillä sateenvarjoa jalustaan kiinni ja hiukan kokeilua vaimomallin kanssa, ennen kuvausta ja homma onnistu hyvin.
Vs: Sinun modifiointi kikkasi No joo onhan näitä enemmänkin väsätty ties mitä.Tässä on tehty lähilinssi piirtoheittimen linssistä. Suodatimesta kierre osa irki ja kakskomponentti liimalla lasiin ja eiku päivän päästä kuvaamaan. Tulee silkinpehmeää kuvaa. Köyhyys ei ole ilomme vaikka se joskus naurattaa.
Vs: Sinun modifiointi kikkasi Tämäkin vielä muistui mieleen. Keskikoon skannausta tasoskannerilla. Pleksi ja päivävalolampulla valoa sisään. Niin juu näitä idmanin lamppuja jotka on eräästä hallista jäänny käytän myös valoina kuvauksissa joskus. 6000 kelvinin säästölamppu vaan kehiin ja räps räps. Eli kaksi modifointia tai väsäystä yhdellä iskulla. EDIT: Keskikoon skannauksen taso on näin aika huonoa.
Vs: Sinun modifiointi kikkasi Minullakin oli suunnitelmissa tuollainen vastaava skannausviritys, mutta jäi jostain syystä toteuttamatta. Ajattelin että skannerin oma lamppu pitäisi kytkeä irti ettei taustavalo tarvitsisi olla niin kirkas. En kyllä yhtään muista enää että mitä olisin skannaillut, dioja varmaan?