Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Valokuvauksesta ja ihmisistä.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaska, 5 Helmikuu 2010.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

Kävin eilen Filmtownissa ja kattelin illalla jotain "hassua" mutta tavallaan ihan sulosta 30-vuotiasromanttishömppää ja sit ton Tarantinon Paskiaiset, mikä oli kyl aika hervoton leffa. Hyvä siis. Niin, mut se pointti täs asiassa on se, että noiden ensi-iltojen mukana ainaki tuli jotain ale-kuponkeja Heseen.
    ps. voi persetti, mun Spotify ei toimi. Osaisko joku neuvoo sen kans? Ku se herjaa vaan, etten oo nettiyhteydes vaikka takuulla oon, kirjotanhan tähänki.

2. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Olisikohan aika luopua? En ymmärrä enää mitään tästä nykymenosta.

kapa

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

nii, mä joudun jo kerran poistaa ton ja asentaa uudelleen, sen jälkeen toi, siis Spotify toimi hetken, kunnes päätti, etten tosiaan oo linjoilla. Surkeeta, kun se on ihan huippu :(

4. Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

Elkee pelotelko... vaan mulla onneks vielä toimii  ;D

5. Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

Täh?

6. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113

Eiks toi oo se, mistä, olikos se lady gaga tjsp. oli saanut jonkun parinkympin shekin? Tai vähän ainakin. Liian vähän jonkun mielestä.

Pitäis katsoa tuo kunniattomat paskiaiset jossain vaiheessa.

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mä en tiedä ollenkaan...

8. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

En jaksas minäkään oikein opetella noita uusia juttuja, spotifai-paypal-ja mitäniitälie. Kun aina ovat vastahangassa.
    Vastahan vastahakoisesti shekeistä jouduin luopumaan ja pankkikortteja pitää olla, kun raha on jo niin monelle outo väline.
    CD-musiikki-kannassa pysyn, saa ihania levykansia hipelöidä ja kuvia ihailla. Kolmessa autossa on yhä vanha kunnon radiokasettisoitin ja kunnon musaa. Joku edellinen omistaja oli yhteen jo pannut cd-soittimen ja 8 kaiutinta, ja sekin onneton sylkee CD:t ulos, saa... Vesilintua! Elokuvissa kävin vuonna 2003.
    (Netti sentään hiipii tänne Kameralaukkuun.)
    Vanitas vanitum.

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

En mäkään leffassa käy. Siellä saattaa joutua vetistelemään ja mähän en julkisesti sitä tee.

10. Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

On cd:t ja vinyylit ja vaikka Revoxin kelamankan vois hommata et sais muinaisia formaatteja elämään. Olis kiva katella niitä pyöriviä keloja?

Posti toi eilen Brennan-kovalevysoittimen. Siis siinä on cd luukku ja muutama nappula, sinne lyödään kirjastosta lainattu cd ja muutama minuutti ni se on kovalevyllä, soittolistat jne jne ja tietokanta 2500000 cd.stä joiden tiedot ilmestyy suoraan valikkoon. Mahtuu pakkaamattomana 500 cd:tä ja pakattuna kai tuhansia. Loistava vehje. Kerrankin käyttäjälähtöistä teknologiaa.

V-MS

11. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Aikoinaan lopputyöni Lahdesta oli kolmen kankaan ja kuuden projektorin multivisio. Homman hoiti viimeisen päälle uusi ja kallis ohjelmointikeskus. Varmaan kymmeniä metrejä reikänauhaa, joka tietenkin reijitettiin käsipelillä. Siihen saatiin vaihdot. Ääni sitten Revoxin kelamankalla. Synkassa kuitenkin.

kapa

p.s.

lopputyö= päättötyö (nykysuomeksi)

12. Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

Nyt alkaan kameralaukku oleen sellaista mitä meikkaäijä diggaa, aina ei tiedä onks jannu tosissaan vai lataa  vaan kehiin, normaalisti on niin tylsää, niin tylsää. Nyt on kun juttelis japsin ja italiaanon kanssa ruotsinkielellä, ei aina tiedä missä mennään, mutta ei niin väliksikään kunhan on meininki päällä. Vuos sitten yritin , bannia vaan tuli. On se laukku kehittyny...

13. Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

Hmm. Mä oon kerran syöny Liettuassa italialaisessa ravintolassa kahden engelsmannin, norskin ja svedun sekä tanskaan adoptoidun korealaisen humun kanssa. Me puhuttiin kyllä englantia. Mut se oli kansainvälisintä yhteisymmärrystä ehkä mitä mä oon tehny.

V-MS

14. Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

Mua taas jaksaa v*ttaa cd-kannet. Olisi edes palvelu josta saisi cd:n ja lp:n kannet. Tai vaiks kummatkin. Tuon spytifyin kuulen nyt ensimäistä kertaa, mutta paypal on kyllä tuttu, onhan sen avulla minulta varastettu 50 taalaa jo varmaan 5 vuotta sitten.

15. Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

Jos ottais kansista kuvat ja laittais ne sit johonki albumiin, joku visuaalinen juttu pitäis olla et muistaa mitä siellä on. Levyhyllyä ku plärää muistaa mistä on osatnu, minkänäkönen kauppias ja koska ja kenen kans kuunnellu...

V-MS

16. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Voisko sinne työntää jotain muuta?

[sub]Edit: typoja[/sub]

17. Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

Mää luin wikistä sptifyistä: "Suomalaisen Mokoma-yhtyeen kappaleita oli kuunneltu 118 119 kertaa heinä- ja syyskuun välisenä aikana vuonna 2009, mistä Spotify maksoi Mokoman levy-yhtiölle Sakara Recordsille 31,40 euroa"

Melko reilua, bändi sai varmaan ainaki 5e ;-)

18. Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

Vaan kun Yle soittaa Mokomaa 200 000:lle kuulijalle soittolistallaan kymmenen kertaa ja bändi saa saman tuoton, niin se vasta itkettääkin.

19. Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä.

On tainnu jo itkijäeukot kadota senssipalstoille...

20. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Onks tuo tietoa vai luuloa?  Ylen maksut Teostolle ovat aika suuria.