Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. On toi marimekon skraga mulla vieläkin, ihan vittuttaan laitoin sen myös toisissa häissä kaulaan, kolmansia ei kyllä enää tuu, siis mun häitä !
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Ei oon jw:llä itsesuojeluvaistoa enää ollenkaan! - lisää nostalgiastrippejä, näähän on makeita! t. mad
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Hetken jo luulin katsovani Stanley Kubrickin hääkuvia... http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.bowkera.com/images/Friends/Stanley%2520Kubrick/Stanley01.jpg&imgrefurl=http://www.bowkera.com/stanley_kubrick.htm&usg=__0Kj2skzodSR545fg2oDkc_SGlkg=&h=581&w=603&sz=39&hl=fi&start=5&um=1&itbs=1&tbnid=jCL9zRpKKT1DmM:&tbnh=130&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dstanley%2Bkubrick%26hl%3Dfi%26client%3Dsafari%26rls%3Den%26sa%3DN%26um%3D1
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Stanley oli leicamiehiä hänkin, käytti jopa samaa canonin 50mm 1,2 obiskaa kun mä, antoi sen sitten montteerata 35mm leffakameraan kun kuvas määrättyjä kohtia siinä englantilais/ keskiaikaisessa pätkässä jonka nimi ei ny just tuu mieleen. ai nii Barry Lyndon...
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Joopa joo ... No, 1700-luku ei nyt enää IHAN keskiaikaa sentään enää ole D)? Ja toihan on Kubrickin leffoista tylsin. Seuraavaksi tylsin on seniili Eyes Wide Shut ja kolmanneksi tylsin on Full Metal Jacket. *Hohhoijakkaa* .. se yleissisivistys... - Turhautunut lukija.
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Eiköhän kuitenkin ole kyseessä tuollainen keskiaikainen objektiivi. Untitled Document kapa
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Kyllä tosta zeissin obiskastakin olen tietoinen, ajattelitko että kubric kuvasi leffan yhdellä obiskalla? Mun tietoni on peräisin canon 50mm 1,2 threadista, en enää muista mistä. Lisää Kubric legendaa, yks mun oppilas/Frendi pääsi samaan kouluun kun Kubric , lontoossa aikoinaan. Siellä on seinällä Kubric opiskeluaikansa shotissa, leica kourassa.
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Niin perustekstiä miehen suusta *toteaa kuivasti*. Tollasiahan TE miehet olette. [size=x-small]Hihii, pieni provo![/size]
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Mites se menikään taas, niin joo, naiset, niiden kanssa ei tuu toimeen, mutta ilmankaan ei osaa olla....
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Jaa. Kovasti ne pahimmat (mukamas) feministit yrittää miehiltä imeä vaikutteita. Kuulemma. <SIZE size="1"]Ja tämä ei ollut jatkumoa provolle.</SIZE>
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Hmm. Jaa, mä en oo varma, montako feministiä tunnen, mutta ite oon liian perusnainen ollakseni feministi, joten en osaa ottaa kantaa. Eikä tämäkään ole provolle jatkumoa
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Niinpä kyllä, mutta nuorina..... J.W.:n lausumastahan kävi selvästi ilmi, että viisastumista on jo tapahtunut, tai ainakin tapahtumassa - jopa siis tässäkin tapauksessa...
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. On se nyt kumma, että kun pistää pikkusen asoita järjestykseen ja korjaa edes kaikkein alkeellisimpia yleissivistyksellisiä mokia, loukaannutaan verisesti ja otetaan heti kurpitsat nenään. Iloinen ja kiitollinenhan siitä pitäisi olla että tänne on edes yksi -tällainen- älykäs ja sivistynyt isähahmo tullut pikku höpöjen höpöttäjiä jesaamaan ? Voivoi ... - Turhautunut lukija. (Joka ei tarvi Leicaa. Fed, Zorki tai Kiev kelpaavat ihan hyvin). Minähän vain autan ... Ei tarvitse aina olla noin negatiivinen. Ota vain, sinäkin vatis, apu kiitollisena vastaan. Edit: Hymyä huuleen !
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Ja sitten vielä irvaillaan noitten digipokkaripellejen kuvausotteita...
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Uskon, että olet liian perusnainen. Enkä mäkään tunne, enkä osaa ottaa kantaa. Ehkä sen saa joskus lukea jostain Harry Potter & feministivelho-romaanista. Mistä näitä voi ikinä tietää.
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. helille ja muille muutama fakta, syntynyt kokemuksen kautta: Mies/nainen -miten se menee tuo kysynnän ja tarjonnan laki? alle kakskymppisenä: kummatkin kihnaa ja kaartelee. kaveri ajattelee että pitäis saada, mutta tyttö ajattelee että pantataan vähän niin säilyy arvo korkealla. alle kolmekymppisenä: kummatkin alkaa jo olla sinuja asian kanssa, mutta silti miehet vonkuu ja naiset ajattelee että pihdataan niin tarjoukset nousee ja voi pitää kovaa hintaa asialla. nelikymppisenä alkaa jo olla tarjoukset kummallakin puolella realistisia, sitä todellista tarjousta jos ei vielä ole tullut, sitten on hinnoittelussa vikaa, kummallakin puolella. Viisikymppisenä alkaa asiat oleen sillä tavalla että ainoastaan kierrätyskamaa on tarjolla, ilman toimintatakuuta Kuuskymppisenä , jos on siihen asti päässyt kone jotenkin kunnossa, voi mies vain onnitella itseään sillä hänellä vaihtoarvo alkaa olla hiupputasoa. Sensijaan naisen vaihtoarvo alkaa olla nolla. Sori vaan, näin se taitaa olla...