Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Toi amalgaamijuttu on moneen kertaan osoitettu vääräksi. Wannabe-hörhöjen juttuja. Viritys on ihan muista jutuista kiinni...
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Onko "wannabe-hörhö" sellainen, joka haluaisi olla hörhö mutta ei pysty olemaan ? Ja mistä "jutuista" se "viritys" on sitten oikeasti "kiinni" ? - The Proud & Pro Mongoloid Mongol Man From Mongolia
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. "En minä tiedä" Edit: Sehän oli se joku näyttelijänainen, vai mikä olikaan, joka kertoi kuulleensa ääniä amalgaamipaikoista. Mikä sen nimi olikaan. En muista. Edit2: "viritys" on taas kiinni geeneistä ja kasvuympäristöstä. Varmaan kukaan tarkemmin tiedä.
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Toi geenitutkimus on vielä aika lapsenkengissä. Kuten kaikki muukin. Mutta esim. NRG1-geenillä on suuri osa tässä "virityksessä".
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. KGB:n jätkät laittoi viritettyä amalgaamia. Särkee leukoja voimalinjojen lähellä.
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Mitens on Erska/EST ??? Juuri pari päivää sitten sanoit/kirjoitit että lähdet laukusta... taas on sivut täynnä ???
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Taidat olle tyhmempi kuin edes luulin. Ilmoitin, etten laita tänne yhtään itselleni merkitsevää kuvaa. Ehkä liian monimutkaisin sanankääntein ? Monisyiset asiat ovat kai huonoille aivoille kovin vaikeita ymmärtää ? Meneekö, muuten, homeoptiikka kaupaksi (kun on pakko myydä) ? En tiedä mikä sinua taas meikäläisessä eniten piinaa, mutta toivoisin ettet olisi niin kovasti minusta aina kiinnostunut - enhän minäkään ole kiinnostunut sinusta. Mutta en riitele kanssasi. Olet silmissäni turha ukko. Älä liimaudu. Ja moi. - Est Edit: Oletko sinä, kenties homoseksuelli, vai mitä hemmettiä tämä seuraaminen oikein on ? Ole mitä olet, mutta minä en ole sellainen, tiedä se. Joten turhan jahtaat. Sinne perunakellariisi en tule, vaikka pyytänyt oletkin.
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Vois olla ihan jep. Tosin aika harvat daamit viihtyisivät näissä pärskeissä ? Itsekin vain hampaat irvessä ja väkisin, ihan sisullani täällä keikun. En kyllä ymmärrä miksi. Kai tässä jokin outo taika on ...
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Perunakellarit sohvaperunoille, mä olen jo muualla. tuota muuta en kommentoi ( sääliksi käy...) JW