Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Minäkin opin tänään uutta. Ikinä en ollut kuullutkaan mistään Kikeristä. Piti oikein käydä kurkkaamassa sivuja. No, eipä tarvitse toista kertaa. Vaan jos tykkää, niin mikäs siinä. kapa
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Ei oo, mutta ei se mitään. Onneksi ongelmasi ei ole kamera- tai körttiseurojen vika
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. On muuten näin, täälläkin tituleeraa vanhaksi ukoksi, kuitesti välillä melkein päivittäin tulee uutta kamaa kehiin, mitens on "kakrut" missäs teittin kuvat luuraa...
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Gigeri on kyllä loistava, nero! Joskus nuorna naimattomana kun pysty sisustaan kämpän ihan miten halus, mulla oli muutama iso Gigerin töiden repro seinällä... (nyt ne on bannissa liian pelottavina, Adamseja jne. sentään sallitaan
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Kuviakin pitäisi jossain vaiheessa laittaa, mutta itselleni tää toimii etupäässä tietolähteenä. On vaan toi kynnys laittaa omia kuvia aika iso. Mutta joo, jossain vaiheessa
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Mitä kuvia tänne sit pitäs muka laittaa, ja mitä siitä hyötyä olis kenellekään?
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. No niin, sitähän minäkin, pelkkä sosiaaliapu ja ruikutusfoorumihan tämä...
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. No voi helvetti. Jos nyt itsestäni vaikka puhun, niin eiköhän se ole tämänkin foorumin yksi tarkoitus saada ja jakaa tietoa asiasta. Myös myyntipalstaa olen hyödyntänyt paljon. Mitä mahdolliseen ruikutukseen tulee, niin jos itse olen kommentoinut yhden vakivalittajan kirjoituksia, niin kyllä aikuisen ihmisen pitäisi sekin sietää. Jos mun pitää lunastaa oikeuteni kirjoittaa tänne laittamalla kuva (eli pääsisin hyvällä omallatunnolla jauhamaan paskaa) niin ehkä se sitten pitää niin tehdä. Tämmöstä tällä kertaa...
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. ...ainakaan minkäänlaista kommenttia ei kuviin juuri ole tullut. Keskiarvo taitaa olla yks kommentti/3 kuvaa... Ja pelkän esiintymistarpeen tyydyttämiseen riittä naamakirja ja galtsu ;D
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Samoilla linjoilla edellisten kanssa. Itse en ole juurikaan kuvia tänne laittanut enkä tällä hetkellä aiokkaan. Kuvieni esittelemiseen mulla ei ole tarvetta ja hyvä niin, kun ei ole mitään esiteltävääkään. Itsekritiikki on kova. Ei siis mitään dissausta ketään tai itse foorumia kohtaan. Kommentteja ja kritiikkiäkin voisi tosin tarvita jostain kuvista ja ratkaisuista. Täällä on kyllä monia henkilöitä joiden näkemystä arvostan, mutta järkevää keskustelua harvemmin kuvista syntyy.
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. No niin , taas äärettömän ilkeämielistä hyökkäilyä, johon yritän kuitenkin hillitysti ja lempeästi vastata. Tiedän että viittaat minuun, koska et juuri epälahjakasta päätäsi muille auo. Minun "valittamiseni" on tietoista Taidetta, osa Suurta Taideteosta (Jos taidettani ei ymmärretä nyt , niin tuhannen vuoden kuluttua, ehkä?), en yleensä Valita elämäni oikeista pikku säryistä. Vaikutat kovin yksinkertaiselta, ollaksesi aikuinen joka on kiinnostunut ns "kulttuuriasioista". Ehkä sopisit paremmin jurttaan syömään vuohen kuivalihaa, kuin nk. "kulttuuripiireihin". Lähdetkö mukaani arolle ? Ja lopeta tuo rasistissävytteinen valittajien parjaaminen. Annan sinulle kuitenkin hieman erityisarmoa, nyt, vedoten, epärasistisesti, selkeään ällivajeeseesi. ____________________________________________________ Kiikeristä: Kiikerismin intokannattajat ovat aina kuin samasta puusta veistetyt (minut olen itse veistänyt lappalaisesta haapapuusta, kuva on näkyvillä "Kameralaukun omakuvat..." -osiossa). Kiikeriöijät ovat järjestään nk. wannabe taiteilijoita itse, joiden omaa luovuudellista impotenttiutta helpottaa katsella mukamas "rankkoja" ja "pelottavia (voi jumalauta miten naurettavaa " kiikerikuvia. Kiikeri on luonnoltaan murkkuikäisten naisista unelmoivien nörttipoikien taiteilija, heidän saamattomuutensa henkiaukko. Kiikerikuvastosta he löytävät kaiken sellaisen "tosi jänskän", mitä eivät oikeasti ikinä voi saavuttaa, se hieman helpottaa heitä. Yleensäkin tuollaista muka "rankkuutta" kaipaavat eniten ne, joilta sitä elämästään uupuu. Oikeille miehille esittäytyy tuollainen kuvasto melko lapsellisena - kuin prinsessan painajaisena. En, silti, muserra kiikeriä täysin. Nauttikoon myös mediahuorana keräämistään fyrkista. Palaan kiikeriin ehkä joskus, nyt en ehdi ... tämä tekstikin vaatisi korjausta .. mutten ehdi ... _____________________________________________________ - "Mongoloidi", "Vakivalittaja" (miksi te nörtit aina hypitte öögille Edit: Lisäys (niitä ihan kaikkein yksinkertaisimpia lukijoita varten) : Lapsellisten kiikerikuvien toljottelija voi, tietysti, olla fyysiseltä iältään mikä tahansa, tekstissäni tarkoitan ihmisen henkistä kehitystasoa. Edit: Parisen sanaa lisätty.
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Täällä ei ole koskaan keskusteltu kuvista. No ihan alussa jonkin aikaa, mut siihen sitten jäikin...
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Pointtisi on tärkeä. Mutta : Kuvathan vain ilmentävät elämää, joka on kaikki mitä meillä on. Mitä siis vaadit, Jaska ?
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Est, Mä en ymmärrä tätä, että miten katsot sinulla olevan oikeus sanoa kenelle tahansa mitä tahansa ja kuitenkin itse olet niin loukkaantunut tästä mongolidi kommentista, että sitä pitää oikein monessa topikissa käsitellä? Edellisen kerran "sana oli vapaa", kun joku rohkeni sanoa että Helsingillä on rumakin puolensa tms. Vai tässäkö se vastaus tähän onkin? Vähänhän tämä trollaamiseltakin jo vaikuttaa, kun pyrit lyömään bensaa liekkeihin puhumalla mongoloideista, rasisimista, vainosta jnejne, kun alkuperäinen kommentti taisi jotenkin sivuta mongolidisiä kasvonpiirteitä. No joo, mitäpä näistä. Tuppaa vaan nämä itse aiheet hukkumaan taas tänne.
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Luffe, Luffe, kom hit... (vaimoni ruotsinkielen tunneilla oppima lausahdus... taitaa muuten olla ainoa sellainen) ;D
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. "Nämä itse aiheet" siis: "Valokuvauksesta ja ihmisistä" ??? Vai tarkoitatko nyt TOSI tärkeätä polemiikkia -vaikkapa- niistä hampurilaisista ? Närkästyksesi on rankka, huomaan. Hieman sitä pahoittelenkin, se on niin harmillista. En -kuitenkaan- alistu sinun ja kaltaistesi näkemyksien orjaksi, en nyt enkä koskaan. Suppeata ymmärrystä, mielestäni osoitat nyt (anteeksi suoruuteni) - johon en voi antaa muuta apua, kuin kehottamalla lueskelemaan viisaita tesktejäni ja joidenkin suurien klassisten ajattelijoiden ajatuksia. Tutki myös taidehistoriaa ja yleensäkin ihmisen historiaa - se on kaikki samaa vyyhtä. Opi, ihminen, opi. Uskon että olet hieno ihminen ja hieno mies. En tarkoita loukata Sinua tällä yhtään. - Erska Edit: Pikku viilausta vaa ... Edit2: Yritän löytää kritiikistäsi, kuitenkin, kasvattavia elementtejä itselleni ja kiitän niistä Sinua, Forsbacka: Kiitos kasvattavasta kritiikistäsi, Forsbacka. - Erska
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Minä en viitannut tällä kehenkään henkilöön. Tämä koko kameralaukku alkaa olla täynnä kaikkea muuta kuin valokuvausta. TJukka
Vs: Valokuvauksesta ja ihmisistä. Minä pidän valikuvauksesta. Olen tänäänkin -jo- valikuvannut. Valikuvatkaa Tekin ! - The Mongol