Vs: Valokuvauksen tarkoitus Esititpäs kysymyksen,valokuvauksella on monia tarkoituksia. Ammattimaisesta kuvaamisesta aina aktiiviharrastajien otoksiin ja kysymysten nostattamiseen.
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Itse ainakin saan mielihyvää valokuvaamisesta sekä siitä, että joku niitä viitsii joskus katsoa. Ja taas se, että joku saa mielihyvää siitä, että on katsonut minun ottamia valokuvia, tuottaa mielihyvää. Mielihyvän takia harrastan valokuvausta. Varmaan keräilisin myös tyhjiä jogurttipurkkeja, mikäli se tuottaisi jotain mielihyvää.
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Kuvat ja galleriat Keskustele omista ja muiden ottamista valokuvista. Voit myös lähettää kuviasi kameralaukku.com:n palvelimelle, tarkemmat ohjeet löytyvät alueen ylälaidasta. ALUEEN LIITETTYJEN TIEDOSTOJEN KATSELU VAATII REKISTERÖITYMISEN. Ei? Ehkä yleiseen keskusteluun.
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Jopa Google on aika ymmällä vakokuvauksen tarkoituksesta, mutta tuntee paljon mielenkiintoista valokuvauksen merkitykselle.
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Tää on kyllä perustavaa laatua oleva kysymys. Jos kääntää sen puhtaasti henkilökohtaiseksi, niin se voi mennä näin: Mikä on valokuvaukseni tarkoitus? Enpäs tiedä, katsonpa googlesta.
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Saattaahan olla, että valokuvauksen tarkoitus oli aikoinaan haastaa kuvataiteilijat. Toteaahan kuuluisa ranskalainen maalari Delacroix nähdessään Dagerrotypia kameran, että tästä päivästä lukien maalaustaide on kuollut. Dagerrotypia – Wikipedia Vaan kuinka kävikään. Maalaustaide elää ja kukoistaa edelleen. Tosin valokuvauskin on kehittynyt ja tarkoitus muuttunut käytännön läheisemmäksi. Onhan valokuvauksesta paljon apua vaikkapa polkupyöräesitteen valmistamisessa. Säästyy paljon sanoja.
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Valokuvaajat ovat itse piruja. Valokuvauksen tarkoitushan on varastaa ihmisten sielut.
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Valokuvauksen tarkoitus on mahdollistaa välineellinen suhde maailmaan. Valokuvaus suo maailmasta vieraantuneille mahdollisuuden keräillä myydä ja ostaa maailmaa fragmentteina, maailmassa elämisen sijasta.
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Ja elää elkä menneisyydessä, kuvallisina muistoina. Valheelisina hymyin doupattuina asetelmallisina muistoina. ;-)
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Välineellisestä menneisyydessäelämisestä saa hyvän kuvan vaikka katsomalla Beckettin "Krapps last tape", vaikka välineenä onkin nauhuri, niin ilmiö on sama.
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Erittäin hyviä vastauksia kaikki, ottaen vielä huomioon miten vaikea kysymys oli. Minulle tulee mieleen, että jotain suurta sen on oltava, koska siitä keskustelu aiheuttaa melkein keskustelun politiikasta ja uskonnosta synnyttämiä purkauksia. Täten olisikin aika huvittavaa, joskin melko osuvaa, jos valokuvausfoorumilla olisi politiikan ja uskonnon lisäksi kielletty keskustelu valokuvauksesta
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Ei uskonnosta ja politiikasta keskustelua ole kielletty. Ikäänkuin ne olisivat jotain suurta....
Vs: Valokuvauksen tarkoitus Ei näitä tosiaankaan ole kielletty, vaikka henkilöityminen kommenttien seurauksena usein onkin.. Aihe ei ole kielletty, kunhan keskustelu pysyy asiassa, eikä siirry henkilöiden/keskustelijoiden arvioimiseen ..