Mikä olisi hyvä paikka ostaa kehyksiä? Koko 50x70 cm, kehysmateriaali vaikka harjattua alumiinia tai harmaata/hopeanväristä puuta. Vinkkejä otetaan vastaan.
Vs: Kehyksiä? Minuakin kiinnostaa. Tarjonta näyttää hiukan laihalta tällä hetkellä, eli tuoteryhmä "vaihtokehykset" on tyhjä. Jos siis tuota webbikauppaa katsellaan: http://www.sevenart.fi/catalog/index.php?cPath=41
Vs: Kehyksiä? Nielsenin ovat niitä parhaita. Myy mm. Larson-Juhl ja Dekolevy Hyvinkäällä. Larson-Juhl Oy – Larson-Juhl on yli kolmenkymmentä vuotta vanha kehystysalan tukkuliike. Halvempia sitten Hong Kong, Säästöpörssi jne.
Vs: Kehyksiä? Jari-Pekka (huoltoasema) Hankasalmella. Siellä on monenkokoisia puukehyksiä järkevään hintaan. T Jukka
Vs: Kehyksiä? Hankasalmen Jari-Pekka on auki ympäri vuorokauden. Iso etu ajateltuna noihin muihin liikkeisiin. T Jukka
Vs: Kehyksiä? Näistä mainituista Ikea, Kaken kehys ja Jari-Pekka vaikuttavat järkevän hintaisilta, ainakin nimen perusteella. T Jukka
Vs: Kehyksiä? On vaan pitkä matka (pääkaupungista). Onko se muuten se sama huoltoasema etelästäpäin tultaessa ennen Joutsaa, mistä ei saa keppanaa? T. K.
Vs: Kehyksiä? Ja sitten ihan oikeita kehyksiä saa esim. Frimodigilta Annankadulta melkein Fillarikellaria vastapäätä. K.
Vs: Kehyksiä? Seven Artissa kantsii käydä kattomassa. Ite hain niiden tukusta joskus ammoisina aikoina paritkymmenet kehykset ja paljon paspista. Hyvä palvelukin oli. Olen siis käynyt sekä liikkeessä että tukussa.
Vs: Kehyksiä? Mä kävin tuolla toissa kesänä. Isot mainokset oli tien varrella. Kehyksiä en muista. Hieman harmi, että on niin kaukana täältä Suomen pääkaupungista ... täällä "slummissa" kun ei oikein ole kehyksiä (eikä juuri raamejakaan) missään ... - Est
Vs: Kehyksiä? Mulla on yksi tuttu, joka kehystää akvarelleja ja valokuvia. Kysyn siltä ja palaan asiaan tänne. Jos hän on nyt (muistaakseni, taas) Italiassa, niin ilmoitelen myöhemmin. Korkea laatu ja kohtuuhinnat. Siistit paspikset ja irvistämättömät kehykset. Itse tein ne ennen itselleni - mutta ei ole enää verstasta/siihen sopivaa työhuonetta. - E