Vs: Valokuvauksen moraaliset ongelmat "Aijaa" ;-D. Hoitohenkilökuntaa saa varmaan myös niissä yleisissä tiloissa kuvata ilman eri lupia. Eri asia sitten itse työn touhussa jossakin leikkaussalissa tms..
Vs: Valokuvauksen moraaliset ongelmat Näitä missä saa lain mukaan kuvat kesksuteluita on netti täynnä ja minä ainakin yritän pysyä miloin on soveliasta käyttää toista omiin tarkoituksiin. Saraalasta varmasti saisi hieno settiä, varsinkin jos pääsisi kuvaamaan oikein kuolemansairaita? Itse olin leikauksessa muutama vuosi sitten ja muista vieläkin eräästä huoneesta jatkuvasti kuuluvan auttaakaa huudon vanhan naisen suusta, välillä kävi hoitajat rauhoitelemassa mutta tuo vanhus jatkoi huutamistaan ilmeisesti kuoleman pelossa sen muutan päivän kun siellä olin, siitä olisi varmaan hyvässä valossa saanut kuvia mistä rispektiä? Aletaan olla asian ytimessä?
Vs: Valokuvauksen moraaliset ongelmat Juu . Onhan täälläkin tämäntapaista nähty. En nyt halua tässä vaiheessa mitenkään tuomita ko. kuvaa mutta tässä linkki.
Vs: Valokuvauksen moraaliset ongelmat Oho! Onko se sitten arvokasta että täläisiä valokuvaus foorumeilla ruoditaa, ihan oikeesti valokuvaaja ja ihminen taistelee itsessäni miettiessä mitä ajatella. En pysty varmuudella sanomaan julkaisisisinko tai kuvaisinko.
Vs: Valokuvauksen moraaliset ongelmat Mutta siis itse mietin paljonkin kuvan seurauksia. Monia kuvia on tullut dellattua, siinä olevien moraalisten ongelmien takia.