Vs: Valokuvauksen hyvyys ja sen määrittäminen (määrittämisen turhuus) Näin se varmaan on. Johtopäätös tuosta voisi olla vaikka se, että mikroon laitettava roiskeläppä on hyvää ruokaa, koska se on niin suosittua. Kapa
Vs: Valokuvauksen hyvyys ja sen määrittäminen (määrittämisen turhuus) Mun on todella vaikeaa olla huvittumatta ja jopa hieman ärsyyntymästä näistä heitoista, väsynyttä väkisin leipä pappimasisesti väkerrettyä taiteen näköistä hömppää, on vaikea perustella hyväksi vaikka se ei ketään kiinostakkaan. Olen viime aikoina totaali kyllästynyt kaiken maailman suossa lankalaukaisin kädessä oleviin heppuihin ja saman paska toistamiseen uudestaan ja uudestaan, väittämällä tuota taiteeksi ja vaatimalla että kun ketään ei kiinnosta ostaa moista paskaa, niin yhteiskunnan pitää maksaa. Ja niin hän otti kieroksia kirjoitaessaan;-)
Vs: Valokuvauksen hyvyys ja sen määrittäminen (määrittämisen turhuus) Aivan. Eri ryhmien pitäisi vain tajuta se että toiset arvostavat ko. genreä omilla määreillään.
Vs: Valokuvauksen hyvyys ja sen määrittäminen (määrittämisen turhuus) Ei voisi. Logiikka pettää. On kaksi ihan eri asiaa, mitä ihmiset syövät, ja mitä he pitävät hyvänä ruokana. (Minä esimerkiksi söisin mielelläni just nyt lounaaksi lampaanselyksiä, joita pidän hyvänä ruokana. Jostain syystä syön kuitenkin HK:n makkaraa....)