Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Valokuvaukseen liittyvät "heitot"

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana emerik, 7 Tammikuu 2006.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hiukan toisen foorumilta otettu idea mutta voidaan kai tännekkin laittaa vastaavan tyylinen ketju. Eli puhtaasti valokuvaukseen liittyviä heittoja tai juttuja jotka on hauskoja ollut jne. Varsinkin kun niitä tunnustaa nykyään joka tunti tulevan. Eikä oteta hernettä nenään. :)

Ja aloitetaan tämä yhdellä jutulla. Valokuvaajan Sirenin omat kommentit omasta kuvasta. Kiitos Nokku joka tiivisti tämän hauskuuden.

-------------------------------------
    Linkki: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=52517#52517

2. Anonymous

Anonymous Guest

No kyllä hyökätään joka suunalta:)
    Niin tuolaista sitä saa aikaan kun sanoja poimii. Niin mitäpä touhon sanomaan.
    *hymyilee hieman ihmeissään*

3. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Off-topic: Ei, itseasiassa tuollaista saa aikaan kun ei käytä mitään järkeä kirjoittamisissaan.

On-topic:

Minä: Pete tulee kohta kameran kanssa, otetaan muutamat kuvat tuosta mun kamerasta.
    Äitee: Ai. Niin sillä ei voikkaan ottaa itsestään kuvia! Hahhah!
    Minä: *krhm* Ei voi joo.
    Äitee: Joo, ei edes itselaukaisimella tietty. ... ... ... .. Vai voiko?
    Minä: ?!
    Äitee: Jos se laukaisin on sellaisen johdon päässä!
    Minä: ...

4. Automaattinen takaisinkelaus on pirun keksintö -alkaessaan kirkossa surrata!
    Onko digeissä tämä asia korjattu?

5. JPu

JPu Well-Known Member

5 455
    201
    63
    Tuo on varmaanyks digin parhaita ominaisuuksia, samaa iloa on tuosta "ei takaisin kelauksesta" illalla kun lopettaa dvd-leffan. Jää kyllä edelleen sellainen typertynyt olo, et eiks tätä pitänytkään kelata... ;)

6. Onneksi dvd-soittimien hitautta on nostettu uusiin sfääreihin ja menuja niihin levyihin tehnevät ne, jotka vievät pepsipullot roskikseen -päätyökseen.

7. motris

motris Well-Known Member

4 892
    765
    113
    Jep.
    Viime keväänä oli veljenpojan ristiäiset. Toinen kaksosveljistä oli ostanut edellisenä päivänä uuden digikameran, jolla kuvasi infernaalisen piipityksen ja surinan säestyksellä seremoniaa. Seremonian jälkeen pojan isä kysyi: "Paljos tuli pisteitä? Uus ennätys?"

8. Toi oli hjuva ;)

9. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    On kait... mutta onhan sulla F4:ssa vara valita kelaako se filkan loputtua itsensä sisään automaagisesti sukkelaan, silleen hissukseen hivenen hitaammin, vai jopa käsipelillä. Vai muistanko väärin.

Heh...aika paha.

10. Juu, tuossa mä muistelin EOS650:stä ja halusin tietää miten Canoneissa nykyään menee..

11. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Asia vilpitön.

12. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Kysymys ei ole herneestä, vaan isommasta asiasta. Tällaisessa yhteydessä ovat foorumilaiseen ihmiseen liittyvät "heitot" äärimmäisen mauttomia.

13. Anonymous

Anonymous Guest

Pomittu DC:tä tämä sai minulta mojovat naurut.
    Tässä lohdutetaan setteriä kuvanutta ei niin kokenutta koira kuvaajaa.

Erään toisen moitittua kuvaa, löytyi komenteista täläisiä helmiä.

Koirakuvauksen mestari toteaa.
    Höhöpöhöpööö.. ..tämä on A-luokkaa!!! Paras irkku kuva mitä olen koskaan nähnyt! :)

PS. koirulikuvat on Emen erikoisuus joten miestä kannattaa kuunnella näissä hommissa. Hyvän ilmeen olet veijarilta kyllä saanut kennolle talteen.

On se hassua:)

14. Anonymous

Anonymous Guest

Ei tällaisessa threadissa ole oikein mitään järkeä. Emerikin älytön avausviesti jo osoitti, mikä tällaisten viestiketjujen tarkoitus on. Ircissä voi ihan rauhassa mehustella toisten sanomisia.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.