Ameriikan kirkkaus saavutti ensi iltani Saimaan torpalla tänä kesänä. Antoi minulle uskomattoman värimaailman. kapa Fuji X-e1, 18-55mm/2,8-4 kittilinssillä, ISO 1600, käsivaralla 1/5s, aukko 7,1, 27 mm. Välissä kaksinkertainen ikkunalasilasisuodin, ei pesty. Tuplavakaaja päällä: Objektiivin oma ja kuvaajan puoli pulloa punkkua. p.s. Ai niin, poistin yhden kuvan, kun oli valheellista tietoa. Oli kuvattu ilman suotimia. Palautan, kun ei ole suotavaa jo postattuja kuvia poistella. Samaa väriloistetta.
Vs: Jo kalpenee kalliokaivokin Ei tuo juhannusta ole. Loppukesää, kun jo noin pimeää. Kauniita värejä yhtä kaikki.
Vs: Jo kalpenee kalliokaivokin Mitä lisää nuo tekniset tiedot näihin kuviin tuovat, kysyn vaan? T Jukka
Vs: Jo kalpenee kalliokaivokin Yrjö tulee. Värit varmaan... Jos tommosta näkisin, haluaisin mennä nukkumaan äkkiä. Ei sinänsä mitään ihan OK valokuvaa vastaan. Kamalan näköistä vaan.
Vs: Jo kalpenee kalliokaivokin Joo ihan oikeesti: Varsinkin toisessa kuvassa olevaa värimaailmaa olen katsellut usein viime aikoina ja ajatellut kuinka rumia värimaailmoja meitä ympäröikään. Ja kaiken kukkuraksi ne ovat yksi kuvatuimpia! Tuossa vielä vedetty oikein täyssävyksi mitä vain näytöllä voi.
Vs: Jo kalpenee kalliokaivokin Ameriikan yhdysvaltalaisten karkkimalliin. Niillä on siellä sellaiset laajagamuuttiset näytöt kaikilla. Eix oo aika onx? kapa
Vs: Jo kalpenee kalliokaivokin Ei ne pidä olla, mutta voivat olla. Valinnan vapaus. Kuvat eivät nyt niin säväytä tällä kertaa.
Vs: Jo kalpenee kalliokaivokin Olen kuitenkin ymmärtänyt, että teknisistä tiedoista _ei saa_ keskustella - näkyivätpä ne tai eivät.
Vs: Jo kalpenee kalliokaivokin Unohdin hymiöt. Alusta saakka. Anteeksi nettikettimöhläykseni. Katsokaas kun vanhuksen vitsit ovat vähissä, mutta jotain silti piti yrittää. Luulin otsikon paljastavan, etten ollut tosissani. kapa p.s.
Vs: Jo kalpenee kalliokaivokin Hymiöiden puuttumisessa ei ole mitään anteeksipyydeltävää. Lisää vain postauksen katu-uskottavuutta. Kyllä jokainen sen ymmärtää, ettei postikorttityyliin voi kuolemanvakavasti suhtautua - tykkäsi siitä tai ei.