Mua kyllä henkilökohtaisesti sattuu ihan jumalattomasti, et "vitriinitilillä" ei oo ees ton vertaa rahaa! Sekin sattuu, et maailma on muuttunut ja tehnyt tosta vitriinin kuninkaan, vaikka sillä tulis järkyttävän hyviä kuvia ja housut ois märkänä koko ajan niitä ottaessa... Ei näillä nykysillä housut kastu.
Mikä saa sut uskomaan että "tulis järkyttävän hyviä kuvia", tunnen monta jotka ottaa niillä aivan onnettomia shotteja, mutta sitten myös tunnen niitä jotka ottaa aika upeita: M6 ja M8: www.flickr.com/photos/8505789@N03/ M7 ja M9: www.flickr.com/photos/fernandoricardo
Vs: Offtopic M: LEICA M7 0.72 Runko + Elmarit 28mm f/2.8 ver.3 No joo, hyvä huomio. Kai pointti, että mulla jäis vitriiniin, vaikka kelpais muuhunkin. Luovuin omasta M4:stani joskus kahdeksankymmentäluvun lopussa, kun en jaksanut telkuta silmälasien kanssa. Nyt ei ole enää hyllyssä kuin kunnoltaan uutta vastaava, itseäni pari vuotta vanhempi IIIf joka sekin kertoo oleellisen; tällasia ei enää ole, eikä tehdä. Se sit vähän hiljentää, kun tuollaiset siirtyvät hiljakseen sinne vitriiniin...
Vs: Offtopic M: LEICA M7 0.72 Runko + Elmarit 28mm f/2.8 ver.3 M7 mallina täyttää keväällä vasta 9 vuotta. Se on kehittynein filmiä käyttävä M-Leica. Ja eikö sitä valmistetakin MP:n kanssa vähän edelleen. http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/Leica_M7.shtml
Vs: Offtopic M: LEICA M7 0.72 Runko + Elmarit 28mm f/2.8 ver.3 M seiska ei tule kysymykseen "tosidiggarille" sillä IXOOM kasetit rikkoo filkan asa anturit, vaikka sellaisen kasetin aukaisevan pohjan vaihtais. Eli Leicat loppuu mulle M6 alkupään sarjoihin.
Vs: Offtopic M: LEICA M7 0.72 Runko + Elmarit 28mm f/2.8 ver.3 Tai sitten M6 loppupään sarjaa (M6TTL) plus Watasen M4:en pohjalevy. Hyvin pelaa!
Vs: Offtopic M: LEICA M7 0.72 Runko + Elmarit 28mm f/2.8 ver.3 Juu, tartti alkaa alumiinitangosta säätään jotakin rapidwinderiin, kun oikeat palat meni kenille...