Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä 7.10.

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Kasimir, 1 Syyskuu 2017.

  1. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 673
    525
    113
    Voisin järjestää jonkunlaisen miitin Jyväskylässä Ratamon tiloissa http://www.jyvaskyla.fi/ratamo . Voisin esitellä Luovan valokuvauksen keskuksen tilat ja samalla graafikoiden. Galleria on jaettu graafikoitten kanssa 50/50. Meidän seuraavan näyttelyn vuoro on 21.9.-15.10. Näyttelyt löytyvät Ratamon sivuilta. Tuolloin voitaisiin tavata joku päivä. Lauantai, sunnuntai? Päivällä, illalla?
    Voisiko toteutua istuen ja pulisten viinin ja pikkunaposteltavan kera? Alkoholitontakin tietysti tarjolla.

    Kapa
     
  2. motris

    motris Well-Known Member

    4 708
    703
    113
    Re: Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä?

    Mulle kävisi myös esim. 29.9.-1.10. Ja kyydissä pääsisi 2-3 henkilöä Hki-J:kylä välillä.
     
  3. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Re: Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä?

    Mulle kävisi tuota seuraava viikonloppu, 6.-8.9., sillä 30. 9. koko päivä ja 1.10. aamu mun on oltava Tampereella. Tosin tuosta viikonlopusta 29.9.-1.10. sopisi perjantai-ilta 29.9., ajelisin sitten vaikka yötä myöden Tampereelle, tai sunnuntaina 1.10. joskus puolenpäivän jälkeen. Kovasti mielelläni olisin mukana...
     
  4. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Re: Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä?

    Joo, siis 6-8.10 sopisi tavattoman hyvin...
     
  5. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 673
    525
    113
    Re: Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä?

    Sopii tuo viikonloppu. Mikä noista päivistä ja moneltako aletaan vääntämään? Välineet mukaan ja uho niistä, mutta kuviakin olisi mukava nähdä ja sitten niistä keskustelua. Eiks joo? Tehdään tapaamisesta lämminhenkinen ja väittelyrikas tapahtuma menemättä henkilökohtaisuuksin. Minua saa kyllä vapaasti haukkua.
     
  6. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Re: Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä?

    Olisko lauantai-iltapäivästä alkaen...

    Edit: niin joo, tuo Kapan hahmotelma sisällöksi kuulostaa oikein sopivalle tavalle käyttää lauantaipäivä...
     
  7. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Re: Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä?

    Minullekin voisi käydä tuo 6-8.10, tosin tenttiin pitäisi lukea...
     
  8. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 673
    525
    113
    Re: Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä?

    Miten olisi lauantai 7.10. Vaikka klo 15 alkaen? Lyödäänkö lukkoon? Olisi mukava kohdata nokakkain

    Kapa
     
  9. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Re: Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä?

    Klo 15 kalenterissa...
     
  10. Vortex

    Vortex

    66
    0
    0
    Re: Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä?

    Edit; luin otsikon huolimattomasti.
     
  11. motris

    motris Well-Known Member

    4 708
    703
    113
    Re: Valokuvaajatapaaminen Jyväskylässä?

    Alustavasti joo, mutta lukkoon voin lyödä vasta parin viikon päästä. Ja tosiaan mun kyydissä voisi sitten päästä pari ihmistä pk-seudulta. Ilmeisesti noin puolenpäivän aikaan lähtö Helsingistä Jyväskylään ja ennen puoltayötä takaisin Helsingissä. Jos joku kyytiläisistä välttämättä haluaa yön olla pois kotoa, niin voin omaa reittiä ja aikataulua rukata niin, että yöpyminen Leivonmäen kansallispuistossa telttamajoituksella.

    Itse en valokuvaajaksi itseäni miellä, mutta samaa mieltä, että tosiaan kamerat ja kuvia mukaan. Varsinkin kuvia.
     
  12. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 673
    525
    113
    Aika lyöty lukkoon, siis 7.10. alkaen klo 15 Ratamolla http://www.jyvaskyla.fi/ratamo . Pihassa ei ole kuin kaksi vieraspaikkaa ja yksi invapaikka autoille. Kivenheiton päässä on matkakeskuksen pysäköintitalo.

    Tuolloin meillä on kaksi valokuvanäyttelyä:
    Petri Juntunen: At the Heart of it all
    Annika Kivi: Pinnalla

    Ilmoitelkaa, jos tulette, niin osaan varata syömistä ja juomista sopivasti.

    Mukavaa tapaamista odotellen

    Kapa

    p.s.
    Jos osallistujamäärä on minimaalinen, niin otan valtuudet kutsua myös kilpailevan palstan ihmisiä ja jopa muitakin. Ei kai se virhe ole?
     
  13. PKivireki

    PKivireki Active Member

    722
    31
    28
    Tjaa, minä voin tulla myös. Kerätäänkö kolehti vai mennäänkö nyyttikestimeiningillä?
     
  14. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Ei tietenkään se virhe ole ja muutenkin isäntä saa toimia niinkuin haluaa, mutta toisaalta jos täältä laukusta löytyy kohtuullinen määrä väkeä, niinkuin epäilen, voisi olla mukava olla sen porukankin kesken. Mutta niinkuin parhaiten sopii...
     
  15. Vois vaikka tullakin jos halvalla sais bussiliput.
     
  16. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 673
    525
    113
    Laukkulaisia lähinnä ajattelin, toivottavasti ainakin yhden käden sormien verran saataisiin pöydän ääreen.
     
  17. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Näyttäisihän tuonne jo pikkubussillisen verran ainakin ilmoittautuneen. Mukava niin...
     
  18. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 21 Maaliskuu 2019
  19. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 673
    525
    113
    En ole enää hallituksessa, mutta edelleen toisena digivedostusvastaavana. Ensi viikolla tietääkseni on hallituksen kokous, ja siellä päättävät, miten valokuvakeskus osallistuu tarjoiluun.
    Eiköhön sieltä heltiä pikkupurtavaa tai pizzaa ja hieman juotavaa (punaista, valkoista ja autoilijoille tai muuten vaan alkoholittomille sitten muuta. Kahvia, suodatinsellaista ja espressokoneella tehtyä myös. Teetäkin.) Palaillaan asiaan loppukuusta.

    Kapa
     
  20. motris

    motris Well-Known Member

    4 708
    703
    113
    Mulle tämä näyttäisi sopivan. Jos ei tule mitään sellaista, mihin itse voin vaikuttaa, niin Jyväskylässä nähdään.

    Ja siis, jos pk-seudulta joku kaipaa kyytiä, niin voi laittaa mulle vaikka yksityisviestiä. Reittiä ja aikatauluja voidaan katsella yhdessä, jos ihmisiä löytyy.
     
  21. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 428
    3 056
    113
    Tuutko mukaan, jos otan kyytiin?

    ;)