Vs: Valokuvaajat eivät osaa .. En osaa piirtää ja myönnän puutteelin valokuvaajanakin.. siksi tätä ei pidä ottaa niin tosissaan.
Vs: Valokuvaajat eivät osaa .. En ole kovin kaksinen ihmisten piirtäjä, mutta lienee kiinni harjoituksesta. Maisemat, rakennukset ja koneet piirtelen kyllä kohtuullisesti.
Vs: Valokuvaajat eivät osaa .. Juuri kuvaamataidon opettaja kehui miten olen kehittynyt? Ja itsekkin olin kyllä ylpeä lyijykynätyöstäni: kokoa A2, aiheena oman pärstän piirtäminen peilistä mallia ottaen. Mutta vaikka tuo lukion kuviksen keskiarvo onkin 8.3, niin en kyllä juurikaan osaa pirtää muuta kuin joitan simppeleitä animaatio/sarjakuvahahmoja mallista.
Vs: Valokuvaajat eivät osaa .. Piirrän, maalaan ja kuvaan. En tiedä osaanko noista mitään mutta teen ja thats it.
Vs: Valokuvaajat eivät osaa .. Käsittääkseni ajatus on ikivanha sen taustalla on vanha käsitys taiteiden hierarkkiasta ja siitä, että valokuvaus on halpahintaista huijausta ja että tietenkin valokuvaajat käyttäisivät korkea-arvoisempia ilmaisumuotoja, jos osaisivat. Se on vähä kuin musiikissa haitarin soitto... Mut haitaristit vähät välittivät. Ja nyt se on hyväksytty. Eikä ne osaa klassista laulua.
Vs: Valokuvaajat eivät osaa .. En ole koskaan osannut piirtää enkä maalata. En toisaalta osaa ottaa valokuviakaan, mutta se ei minua estä yrittämästä.
Vs: Valokuvaajat eivät osaa .. Erikoista... pidän itseäni melkein parempana piirtäjänä tai maalarina kun valokuvaajana
Vs: Valokuvaajat eivät osaa .. Minä maalasin ja piirsin ennen todella paljon, sitten vaihdoin kynät kameraan. Mutta kyllä minäkin edelleen osaan, ja ihan suht hyvinkin.
Vs: Valokuvaajat eivät osaa .. Kuvaamisesta tai sen osaamisesta en tiedä, mutta maalata ilmeisesti osaan koska töitäni ostetaan jatkuvasti. <SIZE size="60"]osaan myös tapetoida</SIZE>
Vs: Valokuvaajat eivät osaa .. Maalaamista en ole yritänyt. Piirtäjänä olen heikohko. Tietokoneella osaan kyllä, graafinen suunnittelu onnistuu. Kaveri sanoi joskus, että "rupesit sitte valokuvaamaan, ku et ossaa piirtää."