Niin, ei kai tuossa projektissa ole mukana kuin tasan yksi vkn:läinen. Kaipa Kameralaukkukin tulevaisuudessa alkaa virkamiehistöksi: EU-rahalla virallista kinastelua laitteista ;-)
No nyt on kulunut jo pari kuukautta Vknetin loppumisesta. Jostain syystä sitä vieläkin hiukka kaipaa, vaikka näitä muitakin foorumeita on ja tännekkin on jonkin verran ilmestynyt ex-Vknettiläisiä. Mistä mahtaa johtua moinen tyytymättömyyden tunne? Puuttuvista tutuista persoonista? Terävän sanailun puutteesta? Filkkakuvauksen liian pienestä osuudesta? Vai toisella tavalla otsikoiduista osioista? Olen toisella korvalla seuraillut muitakin foorumeita, ja voipi olla että tähän Kameralaukkuun on Vknetin lopetus eniten vaikuttanut. Silti vielä jotain odottelen, ilmeisesti tietämättä nitä oikeastaan haluan. Mitenkäs muualla asia koetaan?
Itse en juuri jaksa enkä viitsi surfata ja kommentoida lukemattomilla forumeilla, jotenkas vk.netin kuoleman jälkeen hetken aikaa seurailin eri forumeita ja jäin notkumaan sinne, mikä sopivimmalta tuntui. Sattuipa sitten olemaan tämä.
Samoilla uomilla melkein menee itselläkin, vaikka tänne saavuin kyllä jo ennen vk.netin poistumista. Kuitenkin tulee muitakin luettua/kommentoituakin hiukan. Osa porukoista ei ole ilmestynyt millekään saitille, tai on vaan hiljaa? Jostain kumman syystä tällä saitilla ei ole yhtä "kuumia" väittelyitä, vaikka säännöt sallii periaatteessa enemmän.. (ehkä hyväkin, ei millään jaksaisi kinata turhanpäiten
Minä ainakin odotan innolla uutta Focusta. Kuka muuten keksi ettei se ole harrastajille? Jos siellä oma osastonsa on ammattilaisille niin ei se tarkoita ettei harrastajia muistettaisi. Harrin tekstin mukaan (www.valokuva.net) saitti on myös harrastajille, siellähän vallan toivotaan, että entinen vknetin väki jatkaisi siellä kun saitti vaan valmistuu.
Ois muuten ollut vitun hyvä vaihtoehto.... perskeles kun en tuota ite tajunnut tehdä. Eiku nettiliittymä vaan poikki ja sähköpostit töihin.
Sanotaan, että komiikka on vaikea taiteen laji. Voi olla, en tiedä. Aina ei aukea. Mietin vaan, että kukahan sen viimeisen tunkin saa pitää. ;D
Tota kun mä oon tällainen 38v vanha kurppa niin mitä toi niinkuin meinaa. Vissiinkin jotain irkkslangia =7
Tai sitten toinen toistaan suurempia tyhjiä tiloja - kyllä tälläinen 48 - vuotias täti SEN tietää![/quote]
No jokos muuten joku sen ihqun suomensi? Tämmöinen vanha 38-vee kalkkis ku ei tajua moista. Eikun vieläkin 37-vee. Hitto ettei omaa ikäänsä muka muista ;-p.