Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Valokuva.net nurin??

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Brassai, 30 Kesäkuu 2005.

Niin, ei kai tuossa projektissa ole mukana kuin tasan yksi vkn:läinen. Kaipa Kameralaukkukin tulevaisuudessa alkaa virkamiehistöksi: EU-rahalla virallista kinastelua laitteista ;-)

1. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    No nyt on kulunut jo pari kuukautta Vknetin loppumisesta. Jostain syystä sitä vieläkin hiukka kaipaa, vaikka näitä muitakin foorumeita on ja tännekkin on jonkin verran ilmestynyt ex-Vknettiläisiä.
    Mistä mahtaa johtua moinen tyytymättömyyden tunne? Puuttuvista tutuista persoonista? Terävän sanailun puutteesta? Filkkakuvauksen liian pienestä osuudesta? Vai toisella tavalla otsikoiduista osioista?
    Olen toisella korvalla seuraillut muitakin foorumeita, ja voipi olla että tähän Kameralaukkuun on Vknetin lopetus eniten vaikuttanut. Silti vielä jotain odottelen, ilmeisesti tietämättä nitä oikeastaan haluan.
    Mitenkäs muualla asia koetaan?

2. peet

peet Member

764
    0
    16
    Itse en juuri jaksa enkä viitsi surfata ja kommentoida lukemattomilla forumeilla, jotenkas vk.netin kuoleman jälkeen hetken aikaa seurailin eri forumeita ja jäin notkumaan sinne, mikä sopivimmalta tuntui. Sattuipa sitten olemaan tämä.

3. JPu

JPu Well-Known Member

5 455
    201
    63
    Samoilla uomilla melkein menee itselläkin, vaikka tänne saavuin kyllä jo ennen vk.netin poistumista. Kuitenkin tulee muitakin luettua/kommentoituakin hiukan.

Osa porukoista ei ole ilmestynyt millekään saitille, tai on vaan hiljaa?

Jostain kumman syystä tällä saitilla ei ole yhtä "kuumia" väittelyitä, vaikka säännöt sallii periaatteessa enemmän.. (ehkä hyväkin, ei millään jaksaisi kinata turhanpäiten :)

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Minä ainakin odotan innolla uutta Focusta. Kuka muuten keksi ettei se ole harrastajille? Jos siellä oma osastonsa on ammattilaisille niin ei se tarkoita ettei harrastajia muistettaisi. Harrin tekstin mukaan (www.valokuva.net) saitti on myös harrastajille, siellähän vallan toivotaan, että entinen vknetin väki jatkaisi siellä kun saitti vaan valmistuu.

5. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Kyseessä on suomalaisten perinteinen ennakoiva "pitäkää tunkkinne!" -oireyhtymä.

6. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Lomat pyörii vielä.. näillä sademäärillä ei tosin selitykset vetele.

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Entäpä jos ne on hankkinut elämän? O_O

8. Ois muuten ollut vitun hyvä vaihtoehto.... perskeles kun en tuota ite tajunnut tehdä.
    Eiku nettiliittymä vaan poikki ja sähköpostit töihin.

9. ...Tai koiranpennun.

10. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    O_O

11. motris

motris Well-Known Member

4 892
    767
    113
    Sanotaan, että komiikka on vaikea taiteen laji. Voi olla, en tiedä. Aina ei aukea. Mietin vaan, että kukahan sen viimeisen tunkin saa pitää. ;D

12. Tota kun mä oon tällainen 38v vanha kurppa niin mitä toi niinkuin meinaa. Vissiinkin jotain irkkslangia

=7

13. peet

peet Member

764
    0
    16
    Lumiukko jolta on pää tippunut maahan. Jopa tällainen 43v kääkkä se tietää. ;)

14. Just ehkä mä vaan oon sit ohi

15. Höpö höpö sehän on Kickbike

16. may

may

56
    0
    0
    Tai sitten toinen toistaan suurempia tyhjiä tiloja - kyllä tälläinen 48 - vuotias täti SEN tietää![/quote]

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No jokos muuten joku sen ihqun suomensi? Tämmöinen vanha 38-vee kalkkis ku ei tajua moista. Eikun vieläkin 37-vee. Hitto ettei omaa ikäänsä muka muista ;-p.

18. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    ihq taitaapi tulla sanasta "ihana" tjsp.

19. Tai kuka ei ole suomalainen? ;-}