Vs: Aikku Huikea! Kaikki kohdallaan. Oli hyvä sijoitus se keskikokosi. Kuvista kannattaa tehdä kyllä suurta kokoa. Tule huomenna vedostamaan klo 14. TJukka
Vs: Aikku Kaunis!! Sentti pois ylhäältä+jompi kumpi reuna sieltäkin siivu, tekisi kenties vielä intensiivisemmän? Valo laskeutuu kauniisti hiuksille ja kasvolle.
Vs: Aikku No tule huomenna, laitan litkut valmiiksi 40*50 kuville, siellä on vain 1 linssi keskikoolle, mutta jos on oma 39 mm kierteellä, niin homma skulaa. TJukka
Vs: Aikku Pitimetkin löytyy 67:lle. Oma papru, mulla on 30*40 rajaaja, jota voi lainata. Itse teen 40*50 varmaan kinosta. Kuva on kyllä järkyttävän hieno, kannattaisi jo huomenna vedostaa, ettei sitten jää... TJukka
Vs: Aikku Minulla on hiukan menoja huomiselle ja nega on lasilevyjen välissä "litistymässä" muiden vedostettavien joukossa.Kuva on 180 mm lasilla 5,6 aukolla ja yhdellä salamalla.Randomilla salama täysille katon kautta ja 1/60 aika.Tuurilla nega oli ihan ok. t kimo
Vs: Aikku Niin on. Ja mahtava malli. Hieno kuva taas. Eikö se ikinä irvistele tai yritä pilata iskän ruutuja?!?
Vs: Aikku Mistä arvasit,useimmiten pelleilee ja irvistelee.Tavallista lapsien keskuudessa.Muutama sattuma sitten tulee. t kimo
Vs: Aikku Joo on ollut hienoa kun on saanut vuosia seurata Kimon ja Ainon mahtavaa yhteistyötä ja sen kehittymistä kuvauksen saralla.