Kuva jää jotenkin valjuksi, ihan kuin jotain puuttuisi, tosin en osaa sanoa mikä voisi olla se juttu joka tekisi tästä mielenkiintoisemman. By the way... onko tuo tiibetinmastiffi?
hitsi kyllä nuo rodut on hieman hukassa mutta kyllä se joku ..stiffi on tässä pohdin että olisiko pitänyt leikata puolet alhaalta pois jotta saisi tiukemmaksi ehkä olisi toimivampi niin ?
Minä luulen, että kuva toimisi paremmin jos leikkaisit pois yläostasta sen verran, ettei taustaa ole enää jäljellä laisinkaan. Nuo kirkkaansiniset läikät vievät reilusti huomiota.
Katsoin jo aikaisemminkin tätä kuvaa, muttei oikein iskenyt. Zephanian kanssa olen samaa mieltä. Ylhäältä takajalan vaalen kohdan yläpuolelta yläosa pois. Ja samalla vielä lirppu oikealta ja vähän vasemmalta. Alhaalta en kyllä pois ottaisi mitään.
Yes Amerikkaa, noin rajaillen se ompi huomattavasti parempi. Kiitän. Tästähän tuli lähes loistava kuva, heh, vaikka itse sanonkin. Ainakin kun ottaa huomioon että kuva on otettu ns. silmät kiinni periaatteella eli kamera lattiaan, suuntausta ja nappi puoleenväliin ja naps. En oiken kehdannut pläjäyttää lattialle makaamaan saatika enempi pyllistelemään ko oll sen verran porukkaa ympärillä.
Mitäs se Vesa on oikein ruvennut nirsoilemaan..... kunnon valokuvaajaha syöksyy vaikka läpi harmaan kiven mutavalliin, jos siellä on hyvä kuva tarjolla ;o)
Noh, kunnia sille jolle kuuluu. Elä minua kiitä, vaan Zephaniaa. Vaikka tosin varmaan tarkoititkin, kunhan taas nolaan itseäni...
Totta mooses ja etenkin jos on tarjolla naisia, tai siis ööh tarjoitan kuvattavaksi. ... Kiitos Zephania olet lahjakas.
lattia on hämyn näköinen(värinen) ja vinjettiä on aikalailla, vai kenties tarkoituksella? Rajaus aika ok, tosin ylhäältä ottaisin hieman pois, ehkä alhaaltakin. jotenkin tulee mieleen avatareni...