Pidettäiskö tällainen äänestys/kilpailu. Tarkoitus on leikkiin varjoten nostaa demokratian ääntä ja hiljaisen jäsenistön aktiivisuutta ,D Jos jollain on suhteita niin voisi hommata kisalle sponssin eli voittajalle palkinnon. Kilpailijaksi voi ilmottautua vain itse ja jonkun ajan päästä järjestetään äänestys. Itse ilmottaudun, kiistattomana ennakkosuosikkina, mukaan kilpailuun. EDIT: Kilpailun Kummina toimii valon kuvaajana tunnettu Muotokuvaajamestari. Valon kuvaaja on lupautunut kuvaamaan muotokuvan palkinnoksi voittajalle! List: pikkuteemu kapa lepus jesalonen jukkis71 nomad keni andycapp higgins kebax jhalmu tapiola2006 jukka75 jarzas aaki dr.feelgood maissi ppotka
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Pidän itseäni sen verran hyvänä kuvaajana että en missään nimessä ole ehdolla. Mietin vain onko yhtään Jukkaa ehdolla. No, katsotaan tuleeko ehdolle. Jukat voi saada mun äänen. Koska ja missä saa äänestää? ;o)
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Kyllä minä ilmoittaudun mukaan. Jos katsotaan viimeaikaisia kuvapostauksien määrä ja saadut kommentit, niin olen kyllä ennakkosuosikki. Täysin tyhjänpäiväisiä kuvia, ei puolesta eikä vastaan. T Jukka
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Tämä haaste on aivan pakko ottaa vastaan. Kuvaamiseni ei ole viimeaikoina ollut aivan siinä tikissä mitä toivoisin, joten kisakunto on kova.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Mun polaroidkuvia kukaan ei jaksa tai halua katsella joten vahvana ehdokkaana ollaan mukana. Tuore kommenttiesimerkki yhdestä kuvastani: "Tyttö kaunis, kuva ruma". Voiko sen paremmin sanoa? Ilmoitan myöhemmin osoitteen minne palkinnon voi lähettää.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Niin vähän olen kehdannut laittaa kuvia esille ja kommentoinnin määrä todella olematon T: JUKKA
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Taidan jättää muillekkin mahdollisuuksia kisassa eli en nyt kuitenkaan ilmoittaudu... Higg
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Perutaan ja liitytään kisaan. Kertoimet aika alhaalla.... Higg
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Mä olen niin huono kuvaaja, että mulla menee aina 1000 tuntia yhden kuvan kanssa lightroomissa ja photoshopissa, että postausten määrä jää aika minimiin. Sitä paitsi kuvaan digillä
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Mä olen kyllästynyt votosoppeihin, pikseleihin, kohinoihin (tai niiden puutteeseen). Ehdottomasti mukana.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu hienoa ! huominen aikaa ilmottautua. eikö kukaan ole saanut sponssia? pitääkin kysästä facesta..
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Kyssäri merkki pois ehottamasti mun nimimerkin edestä pois, vai miksi se siellä on. Mukana ollaan loppuun saakka, maalin asti.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Pitääkö tähän lähettää kuviakin? Olen niin huono, että pitäisi saada reilusti aikaa valmistautua...